English

کشف ۴۰۰ طاقه پارچه قاچاق درقم

فرمانده انتظامی قم از کشف 400 طاقه پارچه قاچاق درقم خبرداد.

کشف 400 طاقه پارچه قاچاق درقم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سردار سید محمود میرفیضی در گفت‌وگویی، اظهار داشت: در پی کسب خبری از پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط یک دستگاه کامیون از مبدا استان‌های جنوبی به شمال کشور، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضایی استان به محورهای مواصلاتی مورد نظر اعزام و سرانجام خودرو مذکور را در اتوبان کاشان - قم مشاهده و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی قم اضافه کرد: راننده اذعان نمود، کامیون به مقصد یکی از شهرهای شمالی در حال طی مسیر بوده و محموله بارگیری شده سبوس است، بنابر این یک فقره بارنامه ارایه داد، که در ادامه با هماهنگی مقام قضایی استان، کامیون به همراه راننده به یگان منتقل و در بازرسی صورت گرفته ۴۰۰ طاقه پارچه، هفت هزار و ۳۲۰ عدد شیرآلات و اتصالات و ۷۱۰ ثوب پوشاک فاقد مجوز و قاچاق کشف شد.

 میرفیضی تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کردند و در نهایت متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی استان تحویل داده‌شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه