English

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز خبر داد:

هلال احمر از مرگ یک جوان ۳۵ ساله به علت سقوط از ارتفاع در مناطق کوهستانی خبر داد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز اظهار داشت: حادثه سقوط یک فرد از ارتفاع کوهستان در منطقه دره اتفاق افتاد که بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان شهرستان مهریز برای نجات فرد حادثه دیده اعزام شدند.

هلال احمر از مرگ یک جوان 35 ساله به علت سقوط از ارتفاع در مناطق کوهستانی خبر داد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز از فوت جوان ۳۵ ساله‌ای به علت سقوط از ارتفاع در مناطق کوهستانی و ارتفاعات این شهرستان در منطقه دره در بخش مرکزی خبر داد.

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ حمیدرضا باقری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز اظهار داشت: این حادثه در منطقه دره در اتفاق افتاد که بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان شهرستان برای نجات فرد حادثه دیده اعزام شدند.

هلال (1)

وی ادامه داد: قبل از رسیدن ناجیان هلال احمر، مرگ مصدوم توسط اورژانس ۱۱۵ اعلام و جنازه این فرد توسط عوامل هلال احمر به پایین کوه منتقل شد.

باقری به کوهنوردان و گردشگران توصیه کرد: با توجه به وجود پرتگاه‌های متعدد و کوهستانی بودن منطقه قبل از صعود به هر مکانی ابتدا از وضعیت مسیرها اطلاعات کافی کسب کنند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، خاطر نشان کرد: رعایت نکات ایمنی در استفاده از مناطق کوهستانی در کاهش آسیب ها و پیشگیری از خسارات مالی و جانی اثربخش است .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر حادثه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن موقعیت را به ندای امداد ( تلفن سه رقمی) ۱۱۲ جمعیت هلال احمر اطلاع دهند و راهنمایی‌های اولیه را برای کمک به مصدوم تا حضور امدادگران دریافت کنند.

هلال (2)

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه