English

سید مجید حلاج زاده اعلام کرد:

افتتاح مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور در ترکیه / حامی حقوقی ایرانیان خارج از کشور هستیم

رئیس مرکز خدمات و مشاوره ایرانیان خارج از کشور از افتتاح مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور در شهر آلانیا ترکیه خبر داد.

افتتاح مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور در ترکیه / حامی حقوقی ایرانیان خارج از کشور هستیم

سید مجید حلاج زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بیان داشت: با افزایش فشارهای اقتصادی و شرایط نامناسبی که در سایه تبلیغات رسانه ای حجم آن بیش از پیش نمایش داده می شود متاسفانه در سال های اخیر درخواست ایرانیان برای جلای وطن و ترک آن روز به روز افزایش پیدا کرده است.

 وی اضافه کرد:البته این امر در همه کشورها قابل مشاهده است به طوری که بر اساس گزارش UN در سال 2020 این رقم بالغ بر 281 میلیون نفر می باشد.

رئیس مرکز خدمات و مشاوره ایرانیان خارج از کشور لزوم خدمات رسانی امن به هموطنان را از دغدغه های اصلی این مرکز بر شمرد و گفت: با رشد قارچ گونه دفاتر خدمات مشاوره ای برای مهاجرت در داخل و خارج از کشور و عدم نظارت دقیق بر آن درصد ریسک سرمایه گذاری در کشورهای مختلف از جمله ترکیه که به خاطر نزدیکی به وطن سرمنزل مقصود بسیاری از ایرانیان است بسیار بالا رفته است.

حلاج زاده به رشد بالای مهاجرت طی چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: در سال 96 تعداد ایرانیان خارج از کشور حدود 7 میلیون نفر بود ولی متاسفانه شرایط اخیر جامعه باعث شده که روند مهاجرت رشد سریعی به خود بگیرد و این تعداد به بیش از 8 میلیون و 500 هزار نفر افزایش یابد.

وی  در ادامه خاطر نشان کرد : فقط در شهر آلانیا ترکیه 8 هزار ایرانی داریم که به قصد سرمایه گذاری و اخذ اقامت این کشور اقدام به خرید آپارتمان کرده اند و متاسفانه در این میان با کلاهبرداری شرکت ها و دفاتر غیر رسمی با ضررهای بسیار مادی و معنوی روبرو می شوند.

*ارائه خدمات مشاوره ای برای تمام ایرانیان رایگان است

رئیس مرکز خدمات و مشاوره ایرانیان خارج از کشور به رتبه اول خرید ملک در ترکیه توسط ایرانیان اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این دفاتر در خارج از کشور و داخل ضمن ارائه راهکارهای مناسب و امن برای سرمایه گذاری در وطن خود می توانند از حمایت حقوقی این دفتر بهره مند باشند.

این مقام حقوقی از تمام ایرانیان خواست که برای دریافت خدمات به منظور جلوگیری از سوء استفاده و کلاهبرداری در ترکیه و سایر کشورها با شماره 09201206734 ۹۸ + تماس حاصل نمایند. ضمنا شهروندان ایرانی در ترکیه نیز می توانند با شماره مستقیم این دفتر 905312033833 + تماس حاصل نمایند.

سید مجید حلاج زاده در خاتمه اذعان کرد: ما نماینده ایرانیان خارج از کشور هستیم به همین منظور وارد سیستم دولتی نمی شویم تا راحت تر بتوانیم مدافع حقوق ایرانیان باشیم و در این راستا اقدامات بسیار مهمی در حال برنامه ریزی و اجرا می باشد که به اطلاع همه هموطنان خواهد رسید.   

حلاج زاده 2

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه