English

اجرای طرح فضای سبز و محوطه‌سازی نمایشگاه بین‌المللی قم با مشارکت شهرداری

شهردار قم از اجرای طرح فضای سبز و محوطه‌سازی نمایشگاه بین‌المللی قم با مشارکت شهرداری خبرداد.

اجرای طرح فضای سبز و محوطه‌سازی نمایشگاه بین‌المللی قم با مشارکت شهرداری

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در دیداری صمیمی با اعضای هیئت‌مدیره نمایشگاه بین‌المللی و اتاق بازرگانی استان قم، بابیان اینکه نقش فعالان اقتصادی در شهر کلیدی بوده و اتاق بازرگانی به‌عنوان پارلمان بخش خصوصی به شمار می‌رود اظهار داشت: اتاق بازرگانی درواقع ارتباط بین بخش خصوصی، عمومی و دولتی را تقویت می‌کند.

شهردار قم همچنین وجود نمایشگاه بین‌المللی را در رونق دادن به اقتصاد شهر و کسب‌وکارها مؤثر دانست و افزود: توجه به توسعه فعالیت‌های نمایشگاه در ابعاد مختلف یک ضرورت است که باید موردتوجه قرار گیرد.

وی امکان مشارکت و مساعدت شهرداری قم در اجرای این طرح را در ۳ بخش عمده دانست و از معاون فنی و عمرانی و مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری خواست تا موضوع آسفالت محوطه مقابل نمایشگاه بین‌المللی قم و فضای سبز آن را کارشناسی و در کمترین زمان ممکن با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قم اجرا نمایند.

دکتر سقائیان‌نژاد همچنین موضوع نشانه‌گذاری زمین نمایشگاه بین‌المللی و تعیین تکلیف نهایی محدوده اطراف آن را نیز از دیگر خدمات شهرداری قم دانست که توسط شهرداری منطقه سه انجام می‌گیرد.

شهردار قم در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌های شهرداری قم اشاره کرد و گفت: یکی از طرح‌های اصلی عمرانی شهر قم آرام‌سازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) است که در این راستا پیاده‌راه سازی‌ها مختلف انجام و بخشی نیز در حال انجام است.

وی بهسازی بافت پیرامونی حرم مطهر را ازجمله دغدغه‌های شهرداری قم دانست و گفت: در ضلع شرقی حرم مطهر با معضلات متعددی روبرو هستیم که در این زمینه نیز بررسی یک طرح جامع توسط سرمایه‌گذار در دست اقدام بوده که در این طرح امور مختلف ازجمله ساخت حدود دو هزار و ۵۰۰ پارکینگ برنامه‌ریزی‌شده است.

دکتر سقاییان نژاد گفت: فاز نخست خط یک مترو قم تا در آینده نزدیک با یک رام قطار وارد مرحله تست گرم می‌شود و پس از ۴۵ تا ۵۰ روز آماده جابجایی مسافر می‌شود که امیدواریم با تأمین به‌موقع واگن‌ها این مهم اتفاق افتد.

بر اساس این گزارش، در نشست اعضای هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی و هیئت‌مدیره نمایشگاه بین‌المللی قم با شهردار این شهر، موضوع‌های مختلف در زمینه‌های اقتصادی و حمایت از سرمایه‌گذاران موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه