English

شهرام محسنی خبر داد:

تولید بیش از ۱۲ هزار تن گوشت مرغ در شهرستان نمین

تولید بیش از 12 هزار تن گوشت مرغ در شهرستان نمین مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نمین از پیش بینی تولید 12 هزار و 500 تن گوشت مرغ در این شهرستان خبر داد.

تولید بیش از 12 هزار تن گوشت مرغ در شهرستان نمین

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، شهرام محسنی ، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نمین گفت: با توجه به جوجه ریزی های ماه های اخیر که به طور متوسط ماهانه بیش از 500  هزار قطعه می باشد پیش بینی می گردد در سال 1400 نیز بیش از 12 هزار و 500 تن گوشت سفید در این شهرستان تولید گردد.

وی افزود: در سال 1399 با همت اداره امور دام مدیریت جهاد کشاورزی نمین و تلاش شبانه روزی کارشناسان و تولید کنندگان واحدهای مرغداری و تولیدی گوشت سفید و افزایش تعداد جوجه ریزی ها در شهرستان نمین به بیش از 6 میلیون قطعه در سال، تولید گوشت سفید این شهرستان از 10 هزار تن در سال 1398 به بیش از 12 هزار تن در سال 1399 ارتقاء یافت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نمین افزود: با توجه به سرانه مصرف گوشت سفید در کشور که به طور متوسط 28 کیلوگرم در سال می باشد از این تولید 2 هزار تن در شهرستان نمین مصرف و بیش از 10 هزار تن به مرکز استان و شهرستان های دیگر استان ارسال و صادر شده است.

محسنی بیان کرد: شهرستان نمین بعد از شهرستان اردبیل و مشگین شهر، رتبه سوم تولید گوشت سفید استان را دارا می باشد که با 76 واحد مرغداری گوشتی به ظرفیت یک میلیون و 620 هزار قطعه در یک دوره قطب تولید گوشت سفید در استان می باشد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه