English

مسئول کانون خدمت رضوی ملایر مطرح کرد:

جذب حدود ۴۰۰ خادم‌یار حرم رضوی در ملایر / توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی در شهرستان

مسئول کانون خدمت رضوی ملایر با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۴۰۰ خادم‌یار حرم رضوی در این شهرستان جذب کانون خدمت رضوی شده‌اند شده‌اند و دارای پرونده عضویت هستند،‌ گفت: ۲ هزار بسته کمک معیشتی آستان قدس رضوی در سطح استان همدان توزیع می‌شود که از این تعداد ۷۰۰ بسته مربوط به شهرستان ملایر است

 جذب حدود ۴۰۰ خادم‌یار حرم رضوی در ملایر / توزیع 700 بسته معیشتی در شهرستان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حجت الاسلام علیرضا شمس مسئول کانون خدمت رضوی ملایر روز یکشنبه در آئین توزیع بسته‌های معشیتی آستان قدس رضوی در حسینیه سیدالشهداء(ع) ملایر با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۴۰۰ خادم‌یار حرم رضوی در این شهرستان جذب کانون خدمت رضوی شده‌اند شده‌اند و دارای پرونده عضویت هستند،‌ گفت:  ۲ هزار بسته کمک معیشتی آستان قدس رضوی در سطح استان همدان توزیع می‌شود که از این تعداد ۷۰۰ بسته مربوط به شهرستان ملایر است

حجت الاسلام علیرضا شمس بیان کرد: ۲ هزار بسته کمک معیشتی آستان قدس رضوی در سطح استان همدان توزیع می‌شود که از این تعداد ۷۰۰ بسته مربوط به شهرستان ملایر است و بین خانواده‌های نیازمند در شهر ملایر و زنگنه توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات این کانون در ملایر گفت: تاکنون حدود ۴۰۰ خادم‌یار حرم رضوی در این شهرستان جذب کانون خدمت رضوی شده‌اند شده‌اند و دارای پرونده عضویت هستند.

مسئول کانون خدمت رضوی ملایر ادامه داد: در حال حاضر ۱۹ کانون تخصصی همچون وقف و نذر، شهادت و ایثار، امور دینی، امور خانواده، جوانان و نوجوانان، علمی و آموزشی، زنان و مشاوره در امور مختلف و ۲ کانون عمومی زیرمجموعه این کانون فعالیت می‌کنند و مسئولیت عمومی کارها را بر عهده دارند.

حجت الاسلام شمس ضمن تقدیر از حمایت‌ها و کمک‌های خیران و نیکوکاران و دستگاه‌های اجرایی مختلف در سطح شهرستان با کانون خدمت رضوی ملایر افزود: در طول سال طی چندین مرحله بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود که چهارشنبه‌های امام رضایی هر هفته با کمک خیران و خادم‌یاران غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی اظهار داشت: در چهارشنبه‌های امام رضایی از ۱۰۰ تا ۲ هزار پُرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود که در ایام محرم و صفر بین چهار تا پنج هزار پرس غذای گرم تهیه و توزیع شد که در دیگر مناسبت‌ها تعداد پرس غذاهای گرم افزایش پیدا می‌کند.

مسئول کانون خدمت رضوی ملایر یادآور شد: در زمان همه‌گیری ویروس کرونا پویش‌های سلامت به همت خیران کانون حدود ۱۰ هزار عدد ماسک تهیه و بین اقشار مختلف توزیع کرد و با تهیه کپسول‌های اکسیژن به صورت رایگان در اختیار بیماران نیازمند کرونایی قرار داده شد.

حجت الاسلام شمس با اشاره به گستردگی فعالیت‌های کانون خدمت رضوی در ملایر، خواستار حمایت بیشتر مسئولان و خیران، خادم‌یاران و ظهور و بروز و معرفی بیشتر این کانون به مردم شد و افزود: در حوزه اشتغالزایی نیز گام‌های خوبی برداشته شده است

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه