English

امیر دلداری:

طرح تشدید نظارت و بازرسی بر اصناف مشهد در دهه آخر صفر

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر اصناف در مشهد به مناسبت دهه اخر صفر از ۱۰ مهر ماه تا ۱۶ مهر ماه در مشهد به خصوص در منطقه ثامن انجام خواهد شد.

طرح تشدید نظارت و بازرسی بر اصناف مشهد در دهه آخر صفر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر دلداری مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد اعلام کرد: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر اصناف در مشهد به مناسبت دهه آخر صفر در مشهد به ویژه در منطقه ثامن در حال انجام است.

دلداری در ادامه این خبر افزود: در ۶ ماه نخست امسال ۲۲۰۰ بازرسی از نانوایی‌های مشهد و حومه انجام شده که این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۱۷۵۰ پرونده تخلف به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ تومان شده است که از این میزان ۹۴۵ مورد مربوط به گرانفروشی، ۵۲۸ مورد کم فروشی، ۱۲۰ مورد عرضه خارج از شبکه و ۳۵۰ مورد عدم نصب نرخنامه بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با اشاره به نظارت‌ها و بازرسی‌های انجام شده از اصناف در مشهد طی ۶ ماه نخست امسال گفت: طی ۶ ماهه نخست امسال حدود ۱۰۸ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی در مشهد انجام شده است که این بازرسی‌ها منجر به صدور ۶۵۸۸ فقره فرم تخلف شد که به تعزیرات حکومتی ارسال شده و ارزش این پرونده‌ها حدود ۲۰ میلیارد تومان است.

وی همچنین تاکید کرد: این بازرسی‌ها منجر به صدور۷۸۰۰ اخطار کتبی برای واحد‌های صنفی شده است و از این تعداد ۳۴۰۸ مورد مربوط به گرانفروشی، ۱۹۶۰ مورد عدم درج قیمت و ۶۱۰ مورد کم‌فروشی و ۵۰۲ مورد تقلب بوده است.

دلداری همچنین تصریح کرد: در طول ۶ ماه نخست امسال ۵۱۰۰ بازرسی از فروشگاه‌های سطح عرضه و عمده فروشی‌های مرغ انجام شده که این بازرسی‎‌ها منجر به تشکیل ۴۸۰ فقره تخلف به ارزش ریالی ۲۱ میلیارد شده است که ۳۵۰ مورد تخلف گرانفروشی ، ۱۰۲ مورد عدم درج قیمت و عرضه خارج از شبکه ۳۵ مورد بوده است.

وی متذکر شد: ۱۲ هزار و ۶۲۰ مورد از ابتداء سال گزارش‌های مختلف مردمی از سامانه‌های ارتباطی مختلف دریافت کرده‌ایم که در عرض ۶ ماه به ۹۰ درصد از آن‌ها رسیدگی شده است. همچنین ۲۸۵۰ مورد شکایت کتبی دراتاق اصناف و اتحادیه صنفی دریافت شده است که ۱۵۳۶ مورد با دریافت مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان جلب رضایت شده‌اند و ۹۲۵ فقره پرونده دیگر به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با اشاره به گشت‌های مشترک در خصوص شیوه‌نامه‌های بهداشتی از مشاغل اظهار کرد: این گشت‌ها با حضور تیم‌های مشترک از اداره امکان بهداشت بازرسی اصناف و اتحادیه صنفی انجام می‌شود. از نخست امسال تا پایان شهریور ماه ۴۵۲۰ اکیپ مشترک تشکیل شده که ۲۱۷ هزار بازرسی از مشاغل داشته است.

وی گفت: این بازرسی‌ها منجر به صدور ۴۲۲۵ اخطار کتبی و تنظیم ۱۶۹۴ فرم تخلف و پلمپ شدن ۱۶۳۰ مورد از مشاغل به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی، ازدحام جمعیت و عدم تعطیلی در رنگ بندی شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر اصناف در مشهد به مناسبت دهه اخر صفر از ۱۰ مهر ماه تا ۱۶ مهر ماه در مشهد به خصوص در منطقه ثامن انجام خواهد شد و در راستای این نظارت‌ها پیش‌بینی دایر شدن دو پایگاه در منطقه ثامن انجام شده است.

دلداری در خاتمه خاطر نشان کرد: بازرسی‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ همه روزه انجام می‌شود. همچنین برای انجام این بازرسی‌ها پیش‌بینی۴۰ اکیپ بازرسی در روز نیز شده است تا در سطح شهر حضور داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه