English

طرح ارمغان مهر توسط جوانان و داوطلبان هلال احمر خاتم اجرایی شد

طرح ارمغان مهر با مشارکت داوطلبان و جوانان در جمعیت هلال شهرستان خاتم با هدف تامین لوازم التحریر و آموزشی دانش آموزان نیازمند اجرا شد.

طرح ارمغان مهر توسط جوانان و داوطلبان هلال احمر خاتم اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، حسین نوید رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم اظهار داشت: طرح ارمغان مهر توسط حوزه داوطلبان شعبه خاتم با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، توزیع 80 کیف با لوازم تحریر کامل در دومقطع ابتدایی و دبیرستان بین دانش آموزان بی بضاعت شهرستان توزیع شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم حمایت از سلامت دانش آموزان، ترغیب خیرین و داوطلبان برای کمک رسانی مستمر به مدارس روستایی و فرهنگ سازی برای اهتمام بیشتر به بهداشت در مناطق محروم را به عنوان دیگر اهداف تعریف شده طرح ارمغان مهر برشمرد.

نوید گفت: این بسته ها  شامل: 1 عدد کیف، 7عدد دفتر سیمی و نقاشی، 4عددمداد مشکی، 2عدد مداد قرمز یک بسته مداد رنگی، 6عدد خودکار، یک عدد جامدادی و یک عدد لیوان و یک ست لوازم طراحی و رسم بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم افزود: یکی از وظایف سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، ارائه خدمات حمایتی به نیازمندان آسیب‌پذیر و آسیب‌دیدگان با جذب مشارکت افراد خیر و استفاده از توان داوطلبی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه