English

علی صبحی خبر داد:

جلوگیری از ۳۴۱ مورد ساخت و سازغیرمجاز و تجاوز به حریم راه در اردبیل

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: 341 مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و سازغیرمجاز در استان شناسائی، توقف و قلع و قمع شد.

جلوگیری از 341 مورد ساخت و سازغیرمجاز و تجاوز به حریم راه در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی صبحی ، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان گرمی گفت: از این میزان 144 مورد ساخت و سازغیرمجاز شناسائی، به 159 مورد توقف و اخطار ساخت صادر و 38 مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضائی در 4 ماه گذشته قلع و قمع شده است.

وی با قدردانی از حمایت های دستگاه قضائی استان، حفاظت و صیانت از راه و حریم آن خط قرمز راهداری دانست و بر برخورد قاطع با متخلفان تاکید کرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد: در 6 ماه گذشته 318 مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه توسط گشت های راهداری شناسائی، برخورد و قلع و قمع شد.

صبحی با اشاره به اقدامات مستمر راهداران در نگهداری از راههای استان اردبیل خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده 4 هزارو 350 کیلومتر حریم راه تسطیح، 28 هزارمترمکعب ریزش برداری ،تعمیر تنقیه و لایروبی 850 دستگاه پل و ابنیه فنی، 80 هزار مترمربع لکه گیری و رفع چاله محورها و هم چنین 205 هزار مترمکعب خاک برداری و اصلاح پیچ ها انجام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه