English

سرهنگ کهزادی خبر داد:

استقرار ۷۰تیم گشتی در محورهای مواصلاتی استان ایلام

سرپرست پلیس راه استان ایلام از استقرار 70 تیم گشتی کمکی از استان های مختلف در تمامی محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: پلیس با استقرار گروه های کنترل و فعال کردن دوربین های ثابت و سیار کنترل سرعت و بکار گیری تمام توان و تجهیزات سایر دستگاه ها، حرکات و رفتار های ترافیکی رانندگان را رصد می کند.

استقرار 70تیم گشتی در محورهای مواصلاتی استان ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سرهنگ ابوالفضل کهزادی سرپرست پلیس راه استان ایلام افزود:  زائران عزیز در طول مسیر به شهرهای محل سکونت ضمن همکاری با پلیس ،از حرکات مخاطره آمیز و حادثه ساز که منجر به حوادث می شود پرهیز کنند و صبر و حوصله در رانندگی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

سرپرست پلیس راه  استان ایلام با بیان اینکه تردد خودروها در محورهای مواصلاتی این استان بویژه جاده مهران - ایلام در شرایط خوبی بوده و هم اکنون به شکل روان در جریان است، اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات به زائران و تسهیل در بازگشت آنها به استان های مبداء پلیس راه از آمادگی کامل برخوردار و تمهیدات لازم برای بازگشت کامل زائران اندیشیده شده است.

سرهنگ کهزادی تصریح کرد: آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای ایلام - مهران، حمیل - ایلام و ایوان - ایلام و برعکس در شرایط مناسبی قرار دارد و تا این لحظه ترافیک عادی و روان جریان دارد و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان تردد خودروها طی روزهای اخیر در محورهای مواصلاتی استان بخصوص راههای  منتهی به مرز مهران بوده است، خاطرنشان کرد: در این روز بیشترین حجم تردد خوردوها در مسیر ایلام - مهران به ثبت رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه