English

در راستای هشدارهای هواشناسی هرمزگان؛

اعلام آماده باش در میناب

فرماندار ویژه میناب از اعلام آماده باش تمامی نهادهای خدماتی و امدادی این شهرستان در راستای هشدارهای اداره کل هواشناسی هرمزگان، خبر داد.

اعلام آماده باش در میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به  با بحران شهرستان میناب، به ریاست مجید سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب و با حضور اعضا این ستاد در محل سالن جلسات این معاونت در راستای هشدارهای هواشناسی، شب گذشته (9 مهرماه) برگزار شد.  

مجید سلحشور در این جلسه گفت: براساس هشدارهای اعلام شده از اداره کل هواشناسی هرمزگان ، ناپایداری وضعیت جوی و دریایی قابل ملاحظه، تندبادهای شدید لحظه ای، رگبار باران و رعد و برق با احتمال تگرگ و افزایش ارتفاع موج بین سه الی چهارمتر در مناطق ساحلی اعلام شده است.

رییس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان میناب، گفت: همه اعضای ستاد (خدماتی و امدادی) اعم از بخشداری ها، دهیاری ها، شهرداری‌ها، بسیج، هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان، برق، آب، مخابرات، راهداری، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و… برای امدادرسانی با اطمینان از در دسترس بودن منابع ، تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز در آماده باش کامل باشند.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی گسترده در سطح شهرها و روستاهای شهرستان افزود: تا بازگشت شرایط عادی، همه اعضای ستاد بصورت آماده باش کامل و در دسترس شهرستان باشند. بخشداران،  دهیاران در سطح روستا، شهرداران در سطح شهرها، جهاد کشاورزی بین کشاورزان، شیلات بین صیادان، اداره بندر بین دریانوردان و لنج داران اطلاع رسانی گسترده به مردم  در دستور کار قرار دهند.

 سلحشور ضمن بیان اینکه شیلات تمامی قایق ها را در جای امن منتقل کند، بر ضروریت پاکسازی معابر و زیر گذرها به مجموعه شهرداری ها، دهیاری ها و راهداری تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه