English

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش:

تغییر در مرز‌های کشور‌های منطقه را نمی‌پذیریم/رژیم صهیونیستی در منطقه دنبال اختلاف‌افکنی و سوار شدن بر موج اختلافات است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تغییر در مرز‌های کشور‌های منطقه را نمی‌پذیریم.

تغییر در مرز‌های کشور‌های منطقه را نمی‌پذیریم/رژیم صهیونیستی در منطقه دنبال اختلاف‌افکنی و سوار شدن بر موج اختلافات است

به گزارش خبرگزاری موج از آذربایجان شرقی، امیرسرتیپ علی حاجیلو در حاشیه برگزاری رزمایش فاتحان خیبر در منطقه شمال غرب اظهار داشت: کشور‌های دوست بدانند آن کسی که دنبال اختلاف‌افکنی و سوءاستفاده از این اختلاف است، رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی افزود: ما رژیم صهیونیستی را همچون گروهک‌های معاند می‌دانیم که حیات خود را در ایجاد ناامنی تصور می‌کنند و هرگز آن را در نزدیکی مرزهایمان تحمل نمی کنیم.

امیر حاجیلو با اشاره به اینکه ایران همیشه از حقوق و منافع خود هر جا که تعرضی بوده به صورت قاطع دفاع کرده است، یادآور شد: پیام ما از برگزاری رزمایش فاتحان خیبر، صلح، امنیت، وحدت و برادری به خصوص در بین کشور‌های اسلامی است.

وی ادامه داد: امروز زمان صلح، امنیت و بازسازی مناطق آزادشده از اشغال و نیز زمان اخراج رژیم صهیونیستی از منطقه است؛ رژیم منحوس صهیونیستی در منطقه دنبال اختلاف‌افکنی و سوار شدن بر موج اختلافات است و ما کشور‌های اسلامی منطقه با آگاهی و همگام باهم، یک منطقه سرشار صلح و ثبات را خواهیم داشت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تغییر در مرز‌های کشور‌های منطقه را نمی‌پذیریم، یک مقطعی در بین کشور‌های همسایه درگیری رخ داده و حالا تمام شده است و حتی ما در مقطعی که بخشی از خاک جمهوری آذربایجان در اشغال نیرو‌های ارمنستان بود، هیچ گاه این موضوع را تایید نکردیم و از تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان حمایت کردیم؛ جمهوری اسلامی ایران با روحیه استکبارستیزی با هرگونه اشغالگری برخورد می‌کند.

وی افزود: رزمایش فاتحان خیبر با به کارگیری یگان‌های عمده شمال‌غرب کشور از جمله یگان‌های مستقر در استان‌های قزوین، مرکزی، تهران، گروه پهپاد نزاجا، هوانیروز تبریز و کرمانشاه و گروه ۱۱ توپخانه مراغه و همچنین تیپ ۲۵ نیروی مخصوص ارتش در تبریز برگزار می‌شود.

امیر حاجیلو اضافه کرد: ما ظرف مدت کمتر از ۴۸ ساعت توانستیم نیرو‌ها و تجهیزات را از شمال غرب کشور به منطقه رزمایش فاتحان خیبر منتقل کرده و رزمایش را با موفقیت اجرا کنیم.

گفتنی است رزمایش فاتحان خیبر ارتش با حضور تیپ‌های ۲۱۶ زرهی ، ۳۱۶ زرهی ، تیپ ۲۵ ، گروه ۱۱ توپخانه ، گروه پهپاد ، جنگال ، گروه ۴۳۳ مهندسی رزمی و با پشتیبانی بالگرد‌های هوانیروز در منطقه عمومی شمال غرب کشور در حال اجرا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه