English

استاندار آذربایجان شرقی:

شهر هوشمند نیازمند زیرساخت‌های سبز است/لزوم شناسایی و معرفی مزیت‌های شهر تبریز

استاندار آذربایجان‌شرقی بر شناسایی و معرفی مزیت‌های شهر تبریز تاکید کرد.

شهر هوشمند نیازمند زیرساخت‌های سبز است/لزوم شناسایی و معرفی مزیت‌های شهر تبریز

به گزارش خبرگزاری موج از آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در آئین معارفه شهردار جدید تبریز اظهار داشت: تبریز سر ایران است و آذربایجان در هر عرصه جریان‌ساز است. اینجا صاحب مکاتب است و نخبه‌هایی برای این کشور پرورش داده است. انقلاب مشروطیت از این استان شروع شده و نخستین شهید مدافع حرم از این استان بوده است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه امتیاز شهر تبریز باید برجسته شود، گفت: تبریز مزیت کریدوری دارد و بازار 350 میلیونی آسیای میانه در دست ماست.

وی افزود: همچنین کریدور خلاق با یک هزار و 500 هکتار مساحت در اتوبان تبریز- سهند طراحی شده است که اگر شهر هوشمند و فناوری های نوین در آن طراحی شود مزیت و درآمد برای شهر است.

استاندار آذربایجان‌شرقی شهردار جدید را به برنامه ریزی برای تغییر توصیه و خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای تغییر، جزو آموزه‌های دینی ماست و باید در روش‌ها و رویکردها تجدیدنظر کنیم.

وی همچنین گفت: شهر هوشمند نیازمند زیرساخت‌های سبز است و اگر به دنبال عدم شکل‌گیری حاشیه‌نشینی و بروز مشکلات زیست‌محیطی هستیم، لازم است که دیدگاه منطقه‌ای داشته باشیم و به روستاهای اطراف شهر و شهرهای حومه خدمات بیشتری ارائه دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز هم تمرکز، ساماندهی، اصلاح مدیریت در مورد منابع انسانی و اتمام پروژه‌های ناقص را از خواسته‌های شورا و شهروندان از شهردار منتخب دانست و افزود: شهروندان از عدم تکمیل پروژه‌های ناقص ناراضی هستند و انتظار داریم این پروژه‌ها به‌صورت علمی، دقیق و با کیفیت بالا تکمیل شود.

حجت‌الاسلام برگی با بیان اینکه شهرداری پیشانی نظام است، گفت: انتظار داریم که شایسته‌گزینی و جوانگرایی در برنامه کاری شهردار تبریز باشد و در کنار آن، تعامل با سایر دستگاه‌ها و احیای ظرفیت‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، صنعت و ... تبریز که در سطح جهانی شهرت دارد، عملی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه