English

رئیس امور اداری، رفاه و پشتیبانی منابع طبیعی غرب مازندران خبر داد:

آغاز ‍ واکسیناسیون کارکنان اداره کل منابع طبیعی غرب مازندران

رئیس امور اداری، رفاه و پشتیبانی منابع طبیعی غرب مازندران از آغاز واکسیناسیون کارکنان این اداره کل خبر داد.

آغاز ‍ واکسیناسیون کارکنان اداره کل منابع طبیعی غرب مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، جواد جلالی کندلوسی با اعلام این خبر اظهار داشت: واکسیناسیون پرسنل این اداره کل طبق اطلاع رسانی و اعلام فراخوان در سالن ورزشی ساختمان شماره 2 سازمان جنگلها مراتع و آبخیزداری مستقر در شهرستان چالوس انجام می شود.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران و دکتر نورمحمدی جانشین معاونت برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع طبیعی سازمان جنگلها مراتع و آبخیزداری مستقر در ساختمان شماره 2 در خصوص تزریق واکسن به کارکنان منابع طبیعی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

رئیس امور اداری، رفاه و پشتیبانی منابع طبیعی غرب مازندران گفت: اداره کل و ادارات تابعه از ابتدای شیوع کرونا با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و به کارگیری اقدامات لازم از قبیل رعایت جدی پروتکل‌ها، آموزش‌های کاربردی در رابطه با انتقال ویروس کرونا، نمونه گیری مرتب از افراد مشکوک و پیگیری های لازم درباره آن‌ها، ضدعفونی روزانه ادارات و واحدهای تابعه، توزیع ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده بین پرسنل و... تمام تلاش خود را  در جهت مهار ویروس کرونا به کار گرفت.

وی تصریح کرد: با عنایت به پیگیریها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، واکسیناسیون کارکنان منابع طبیعی غرب استان در حال اجرا است و تا نیمه مهرماه همه کارکنان دُز اول واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد و کارکنان منابع طبیعی می توانند با هماهنگی امور اداری، رفاه و پشتیبانی اداره کل و اخذ معرفی نامه جهت انجام واکسیناسیون به سالن ورزشی ساختمان شماره 2 سازمان(چالوس) از ساعت 8 الی 13 مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه