English

مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه خبر داد:

توزیع روزانه ۳.۵ تن مرغ گرم در سوادکوه

مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه از توزیع روزانه 3.5 تن مرغ گرم در این شهرستان خبر داد.

توزیع روزانه 3.5 تن مرغ گرم در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حمیدرضا شهابیان با اشاره به اینکه در حال حاضر 27 عامل توزیع در شهرستان سوادکوه مرغ گرم عرضه می‌کنند، اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه به طور میانگین روزانه، 3.5 تن مرغ گرم در این شهرستان توزیع ‌شد.

وی با بیان اینکه با افزایش قیمت گوشت قرمز، گوشت مرغ کالای جایگزین شد، ادامه داد: با ورود مسافرین و سکونت آنها در این شهرستان به صورت فصلی و مناسبتی، حجم تقاضا به شدت افزایش داشته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه تصریح کرد: برای بهتر شدن روند توزیع و دسترسی آسان تر مردم به گوشت مرغ، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم توسط سازمان جهاد کشاورزی استان برای حل این مشکل صورت می‌گیرد اما همچنان تقاضا بالا است و بر همین اساس سعی شد تا بخشی از این تقاضا از طریق توزیع مرغ منجمد پاسخ داده شود.

وی با اشاره به اینکه در این شهرستان توزیع مرغ گرم به صورت مستمر و با قیمت مصوب 24 هزار و 900 تومان صورت می گیرد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون به طور میانگین روزانه 3.5 تن مرغ در سوادکوه توزیع می‌شود و امیدواریم با همکاری بیش از پیش سایر دستگاه‌ها همچون صمت و دامپزشکی روند توزیع و دسترسی مردم برای خرید مرغ آسان تر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه