English

معاون گردشگری مازندران خبر داد:

برقراری خط پروازی نوشهر به عمان از ۱۹ مهر امسال

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: خط پروازی نوشهر به عمان از 19 مهر امسال برقرار می شود

برقراری خط پروازی نوشهر به عمان از 19 مهر امسال

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مهران حسنی در حاشیه مراسم به صدا درآمدن زنگ گردشگری در مدرسه شاهد نوشهر اظهار داشت: در این هفته برای پاسداشت و گرامیداشت هفته جهانی جهانگردی برنامه‌های مختلفی از جمله اجرای تور‌های یک روزه خبرنگاران، مردم و سالمندان با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به دستور رئیس جمهور پس از 19 ماه توقف صدور روادید توریستی ایران و تردد گردشگران خارجی از مرز‌های زمینی و هوایی از آبان ماه آغاز می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا در جهان صنعت گردشگری بیشترین آسیب را دید، گفت: این آسیب‌ها بیشتر در زمینه دفاتر خدماتی، سیاحتی، جهانگردی، مراکز اقامتی، واحد‌های پذیرایی و رستورانی وارد شده است و در این امر گردشگری استان هم مستثنی نبوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه خط پروازی نوشهر به عمان از 19 مهر امسال برقرار می شود، تصریح کرد: صدور ویزای توریستی ایران از فروردین‌ماه 1399 با همه‌گیری ویروس کرونا و توقف بیشتر پرواز‌های بین‌المللی و بسته شدن مرز‌های زمینی با مصوبه ستاد ملی کرونا متوقف شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه