English

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری:

رهایی مردم از ظلم و جهالت فلسفه قیام امام حسین (ع) بوده است

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری در مراسم اربعین روستای لشکنار بخش کجور، گفت: رهایی مردم از ظلم و جهالت فلسفه قیام امام حسین (ع) و یارانش بوده است. ‎

رهایی مردم از ظلم و جهالت فلسفه قیام امام حسین (ع) بوده است

به گزارش خبرگزاریی موج مازندران، محمدرضا غلامی، شب گذشته در مراسم اربعین حسینی در مسجد روستای لشکنار بخش کجور که با حضور نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، بخشدار کجور، رئیس و اعضای شورای بخش و دهیاران این بخش برگزار شد با تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: عزاداری برای سید الشهدا رمز و بقای ماندگاری اسلام است.

وی با اشاره به اینکه رهایی مردم از ظلم و جهالت فلسفه قیام امام حسین (ع) و یارانش بوده است، ادامه داد: یزید و یزیدیان در همه برهه ها به دنبال شکاف و تفرقه بین مسلمانان بوده و در این راستا از هر حربه ای استفاده می کنند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران با اشاره به اینکه امروز نیز دشمنان نظام و انقلاب درصدد ایجاد شکاف بین نظام و ملت هستند، افزود: همان طوری که مردم ما در هشت سال دفاع مقدس با وحدت و یکدلی حول محور ولایت با دست های خالی در برابر دشمنان ایستادگی کرده و ذره ای از خاک وطن را تقدیم دشمن نکردند امروز نیز با رهبری ولایت فقیه این توطئه ها را خنثی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بهره مندی روستاها از آب، برق، گاز و تلفن حتی در محروم ترین نقاط کشور حاصل تلاش های شبانه روزی مدیران نظام و انقلاب است، تصریح کرد: در طول کمتر از یکسال از 500 روستا در سطح استان بازدید کرد و در جریان مشکلات آنها از نزدیک قرار گرفتم.

غلامی از پرداخت 180 میلیارد تومان کمک بلاعوض به دهیاری های استان خبرداد و گفت: حمایت از اشتغال خانگی و اشتغال خرد روستایی با پرداخت تسهیلات کم بهره از دیگر اقدامات ما در اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری بوده است.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار در کشور جهت خدمت رسانی مطلوب به روستاها مصاحبه دهیاران را تعریف و اجرا کردیم، از ارزیابی دهیاران توانمند در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: با ارزیابی دهیاران، از دهیاران توانمند حمایت می کنیم.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران در ادامه با اشاره به اینکه همه مدیران، فرزندان این ملت هستند خواستار حمایت از دولت جدید و مدیران دولت شد تا مدیران با انگیزه بیشتر در عرصه خدمات رسانی فعالیت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه