English

حجت الاسلام عباس فرازی‌نیا:

نقاره‌ها به صدا در می‌آیند/ امام مهربانی دست شفا می کشد بر سر بیماران

عضو کمیسیون شفایافتگان حرم مطهر رضوی اظهار کرد: وقوع ماجرای شفای دختربچه ایلامی در شب اربعین در حرم رضوی صحت دارد و تایید شفایافتگی فقط منوط به اعلام نظر این کمیسیون است.

نقاره‌ها به صدا در می‌آیند/ امام مهربانی دست شفا می کشد بر سر بیماران

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام عباس فرازی‌نیا عضو کمیسیون شفایافتگان حرم مطهر رضوی با اشاره به وقوع ماجرای شفای دختربچه ایلامی در شب اربعین در حرم رضوی اعلام کرد: بله این موضوع صحت دارد، تایید شفایافتگی فقط منوط به اعلام نظر این کمیسیون است و پس از تایید نهایی نقاره‌ها به صدا در می‌آیند.

حجت الاسلام عباس فرازی‌نیا در ادامه این خبر با اشاره به جزییات شفای دختر بچه ایلامی افزود: شب گذشته یک دختر ۱۵ ساله ایلامی مدعی شفایافتگی شد.

عضو کمیسیون شفایافتگان حرم مطهر رضوی ادامه داد: اصل ماجرا صحت دارد اما تایید این اتفاق نیاز به مدارک پزشکی در کمیسیون شفایافتگان دارد و در صورت تایید اعلام و نقاره زده می‌شود.

وی در ادامه گفت: اثبات شفایافتگی منوط به تأیید کمیسیون امور شفایافتگان حرم مطهر رضوی است و این خانواده را راهنمایی کردیم مدارک پزشکی دختربچه را به بیمارستان رضوی ببرند تا بررسی‌های پزشکی زودتر آغاز شود.

عضو کمیسیون امور شفایافتگان حرم مطهر رضوی تصریح کرد: در موارد ادعای شفایافتگی ، مدارک پزشکی بیمار ملاحظه و تحقیقات میدانی در این خصوص توسط کمیسیون انجام می‌گیرد تا مورد تأیید واقع شود.

حجت الاسلام فرازی‌نیا در خاتمه این خبر خاطر نشان کرد: این کمیسیون متشکل از ۲ پزشک متخصص و روحانی معتمد تولیت آستان قدس رضوی به علاوه قاضی معتمد و سه نفر از خدام حرم مطهر رضوی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی