English

اصغر نورالله‌ زاده:

کاشمر دارای بزرگترین پالایشگاه گیاهان دارویی در کشور است

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید گفت: با توجه به فعالیت چنین پالایشگاهی در کاشمر از این به بعد در صورتی به متقاضیان این حوزه تسهیلات خواهیم داد که کسب و کارهای مرتبط با این کار را راه‌‎اندازی کنند.

کاشمر دارای بزرگترین پالایشگاه گیاهان دارویی در کشور است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، اصغر نورالله‌ زاده مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید در خبری عنوان کرد: کاشمر دارای بزرگترین پالایشگاه گیاهان دارویی در کشور است و تاکنون در تمام بازدیدهایی که از مناطق مختلف داشتم، هنوز مانند آن را در هیچ کجای کشور ندیده‌ام.

نورالله‌ زاده این خبر را در بازدید از کارخانه گیاهان دارویی پردیس عصاره ترشیز کاشمر بیان کرد و ادامه داد: پالایشگاه گیاهان دارویی کاشمر که در آن اسانس و عصاره تولید می‌شود، فوق‌ العاده ارزشمند است.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید همچنین افزود: مانند این پالایشگاه در هیچ کجای کشور نیست و برای کمک به این مجموعه حاضر هستیم ۶۰ میلیارد تومان اعتبار با نرخ ۴ درصد تعریف کنیم که البته ۳۰ میلیارد تومان هم باید آورده مدیران کارخانه باشد و این آورده به صورت ودیعه خواهد بود و تا زمانی که اقساط تسهیلات به پایان نرسد، آزاد نخواهد شد.

نورالله‌ زاده در خاتمه تاکید کرد: با توجه به فعالیت چنین پالایشگاهی برای گیاهان دارویی در کاشمر از این به بعد در صورتی به متقاضیان این حوزه تسهیلات خواهیم داد که کسب و کارهای مرتبط با این کار را راه‌‎اندازی کنند؛ آن زمان ما هم شرایط را برایشان مهیا می‌کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه