English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

۶۷ درصد اعتبارات استان مازندران تخصیص یافته است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: تاکنون 67 درصد اعتبارات استان مازندران تخصیص یافته است.

67  درصد اعتبارات استان مازندران تخصیص یافته است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسین حسن نژاد در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان جزو برنامه‌های اصلی استان است، اظهار داشت: از 950 میلیارد تومان اعتبارات استان تاکنون 67 درصد آن تخصیص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید اطلاعات لازم را برای دریافت اعتبارات در سامانه مورد نظر به ثبت برسانند ادامه داد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید برای دریافت اعتبارات و پیشبرد طرح‌های مورد نظر در حوزه خود تلاش کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: تخصیص اعتبارات سه میلیارد ریالی برای ساخت سردخانه سازمان انتقال خون، پنج میلیارد ریالی برای ساخت خانه محرومان در بابل، تکمیل طرح‌های پمپاژ و آبرسانی دراسله و سیمرغ با اعتبار ده میلیارد ریالی از جمله موضوعاتی بود که در جلسه امروز شورای برنامه ریزی استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز از تخصیص ضعیف اعتبارات در حوزه‌های مختلف استان گلایه کرد و گفت: شفاف سازی در خصوص اختصاص اعتبارات لازم برای طرح‌های مهم استان موجب پیشبرد اهداف لازم خواهد شد که متأسفانه مسئولان مربوطه در این زمینه ضعیف عمل کردند.

فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد هم در مجلس هم با انتقاد از عملکرد تعاون روستایی در سطح استان، افزود: حتماً عملکرد تعاون روستایی را در سطوح بالاتر پیگیری خواهیم کرد.

همچنین غلامی رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان در این نشست بیان داشت: میانگین تخصیص اعتبارات در حوزه‌های مختلف در شش ماه نخست امسال 44 درصد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه