English

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان خبر داد:

برگزاری برنامه "مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین و هفته ملی کودک"

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان از برگزاری برنامه "مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین و هفته ملی کودک" در ابعاد بین‌المللی خبر داد.

برگزاری برنامه "مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین و هفته ملی کودک"

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، نسرین باباپور در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اجرای برنامه "مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین و هفته ملی کودک" گفت: با اجرای این برنامه ها سعی داریم فعالیت‌های کانون را با مفاهیم دینی و قرآنی پیوند بزنیم.

 وی اضافه کرد: در زمینه هایی  از جمله ترویج مفاهیم عاشورایی با موضوعات مراسم و آداب و رسوم اربعین ، پرواز در آسمان، مسیر سبز اربعین، حکایت آب و اربعین، موکب ۳۱۳ فراخوان اعلام شد.

این مقام مسئول ادامه داد: تا کنون 1۵۵۰ اثر در بخش بین‌المللی ارسال شده که در بخش‌کودک، نوجوان و بین‌الملل هرکدام به صورت مجزا ۳۰ اثر انتخاب می شود.

 باباپور بیان داشت: حدود ۴۵۰ اثر از کشور لبنان، افغانستان و عراق در رشته آبرنگ، سیاه قلم، پاستیل، روان‌نویس و خودکار وغیره  به دست ما رسیده است.

این مقام مسئول گفت:اختتامیه مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین و هفته ملی کودک در دهه پایان صفر مصادف با رحلت پیامبر با مشارکت شرکت ذوب‌آهن ، شهرداری و شرکت آب و فاضلاب اصفهان برگزار می گردد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با اشاره به   هفته دفاع مقدس تصریح کرد: همچنین در هفته دفاع مقدس ۲۵۰ برنامه با هدف انتقال مفاهیم و معرفی رویدادها، اسطوره‌های ایثار و و شهادت و ادای احترام به خانواده‌های شهدا به ویژه شهدای نوجوان، مدافع حرم و سلامت برگزار می شود.

156405588

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه