English

رئیسی از روند تکمیلی سد مخزنی کنجانچم ایلام بازدید کرد

رئیس جمهور پس از ورود به ایلام در محل سد مخزنی کنجانچم واقع در شهر مهران استان ایلام حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این سد، روند احداث و تکمیل و سامانه‌های متصل به آن را مورد بررسی قرار داد.

رئیسی از روند تکمیلی سد مخزنی کنجانچم ایلام بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران روز جمعه در بازدید از سد کنجانچم با توضیحات کارشناسان و مهندسین این پروژه، در جریان مزیت‌ها و اهداف احداث و تکمیل این سد و نیز اجرای طرح سامانه‌های انتقال و شبکه‌های آبیاری و زهکشی مناطق گرمسیری قرار گرفت.

رئیس جمهوری بر اهتمام دولت سیزدهم برای تکمیل طرح های نیمه تمام اولویت دار تاکید کرد و گفت: رها شدن کارهای اجرایی خسارت های جدی به دنبال داشته بطوری‌که موجب فرسودگی و کاهش اعتماد اجتماعی می‌شود.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در حاشیه بازدید از سد کنجانچم شهرستان مرزی مهران، افزود: با توجه به گزارشی که ارایه شده این طرح به اتمام نرسیده و نتیجه ای حاصل نشده است.

وی با بیان اینکه عدم تحقق طرح ها موجب هدر رفتن سرمایه می شود،اظهار داشت: مردم وعده اجرای این طرح را گرفته و تاخیر و عدم تحقق آن موجب هدر رفتن سرمایه می شود.

رئیس جمهوری با تقدیر از دست اندرکاران قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و سایر مسئولان مربوطه برای اقدام های انجام گرفته در سد کنجانچم، ابراز امیدواری کرد بر اساس قول مسئولان مربوطه طی 6 الی 7 ماه آینده این طرح اجرایی و ثمره آن توسط مردم حاصل خواهد شد.

شایان ذکر است که کاهش اثرات خشکسالی و تامین نیازهای آب شرب، صنعت و توسعه کشاورزی استان‌های ایلام و کرمانشاه از رودخانه‌های مستقل مرزی از حوزه سیروان، تبدیل مناطق محروم گرمسیری به نمادی از پیشرفت و توسعه پایدار و تلاش برای حل مشکلات بیکاری و توسعه کشاورزی از جمله اهداف اجرای طرح سامانه‌های انتقال و شبکه‌های آبیاری و زهکشی مناطق گرمسیری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه