English

تشریح اقدامات شهرداری قم همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم اقدامات شهرداری قم همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید را تشریح کرد.

تشریح اقدامات شهرداری قم همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدمحسن میرهادی با اشاره به اقدامات شهرداری قم همرمان با آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: شهرداری با اجرای برنامه‌های متنوع ترافیکی، رفاهی و زیباسازی، شهر مقدس قم را برای بازگشایی مدارس و آغاز ماه خاطر انگیز مهر آماده کرده است.

به گفته وی شهرداری قم با اجرای برنامه‌های مختلف در قالب زیباسازی فضای شهری، مباحث خدماتی و ترافیکی تا پایان مهرماه سال جاری در جهت تأمین آسایش خاطر شهروندان و خانواده دانش آموزان برنامه‌ریزی عملیاتی کرده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم یادآور شد: اقدامات شهرداری قم برای بازگشایی مدارس از ۲۰ روز گذشته به‌صورت جدی آغازشده و در این راستا در بیش از ۱۵۰ مدرسه در سطح مناطق هشتگانه مورد پاکسازی، نظافت و بهبود سیما و منظر شهری قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه نظافت، شستشو، لکه‌گیری و توزیع روکش آسفالت در پل‌های ورودی به مدارس مناطق هشتگانه شهر قم نیز توسط شهرداری قم در حال انجام است اذعان کرد: بخشی از این اقدامات به سرانجام رسیده است.

میرهادی تصریح کرد: نقاشی دیواره‌های مدارس، خط‌کشی، رنگ‌آمیزی و شستشوی عرضی محل عبور دانش آموزان و عابران پیاده برای ایجاد بستر امن تردد دانش آموزان در مقابل مدارس نیز به همت شهرداری قم عملیاتی شده است.

به گفته مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم، پاکسازی و نظافت زمین‌های خالی پیرامون مدارس و انتقال ضایعات به محل دفع نخاله و زباله به همراه هرس درختان و کاشت گل و گیاهان جدید نیز همزمان با آغاز سال تحصیلی در مدارس انجام‌شده است.

وی ادامه داد: آذین‌بندی، نظافت و شست و شوی معابر منتهی به مدارس نیز توسط شهرداری قم در حال انجام است و واحدهای آتش‌نشانی نیز در محل‌هایی که نیاز باشد مستقر خواهند شد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر اینکه واحد تخلفات شهری شهرداری قم نیز با  رصد ناهنجاری‌های شهری و رفع سد معابر خیابان‌های منتهی به مدارس، فضای شهری را برای حضور دانش آموزان فراهم خواهد کرد، گفت: شست و شوی انهار و معابر منتهی به مدارس نیز انجام‌شده است و در داخل مدارس نیز رنگ‌آمیزی جداول و نصب پرچم‌های جدید انجام‌یافته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه