English

رئیس هیأت تیم پنجگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران:

حضور ایران در المپیک جهانی پنجگانه دریایی سال آینده

رئیس هیأت تیم پنجگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پس از اتمام این دوره از مسابقات، بلافاصله استعدادیابی مجدد انجام می‌شود و نفراتی که دارای بنیه قوی و توانایی هستند به اردوی تیم اضافه شده و امیدواریم با تداوم این روند، بتوانیم در سال بعد در المپیک جهانی پنجگانه دریایی به صورت حضوری شرکت کنیم.

حضور ایران در المپیک جهانی پنجگانه دریایی سال آینده

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، ناخدا یکم دکتر ابوطالب مُطَلِبی با اشاره به اینکه مسابقات پنجگانه دریایی در سطح جهانی برگزار می‌شود و دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر نیز به عنوان میزبان است، اظهار داشت: در این چند روز از برگزاری مسابقات، سطح مسابقات بسیار بالا و بسیار سنگین و فشرده بوده است.

وی ادامه داد: آیتم‌های پنجگانه این مسابقات بسیار سخت است و به همین دلیل نیاز به آمادگی جسمی و روحی و روانی بالایی دارد که در آیتم میدان موانع، شنای کاربردی، شنای نجات غریق، آب خاکی و ملوانی که همه این آیتم‌ها، تخصصی دریایی است.

رئیس هیأت تیم پنجگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سطح مسابقات بسیار عالی بوده است و ما امیدوار هستیم که در رده‌های بالای جهانی قرار بگیریم، تصریح کرد: همچنین امیدوار هستیم که این ویروس منحوس کرونا از جامعه جهانی رخت بربندد و آسایش و آرامش به مردم برگردد و انشالله بتوانیم در سال بعد به صورت حضوری در این مسابقات شرکت کنیم.

وی تصریح کرد: حدود 9 ماه تمرینات فشرده انجام شد و اردوهای خیلی سنگین برگزار شد و در کنار تیم، از روانشناس و تغذیه خوب استفاده شد و همین بچه‌ها انشاالله آماده افتخارآفرینی برای کشورمان در سال‌های بعد نیز هستند.

ناخدا یکم مُطَلِبی گفت: پس از اتمام این دوره از مسابقات، بلافاصله استعدادیابی مجدد انجام می‌شود و همین بچه‌هایی که در تیم هستند را نیز سعی می‌کنیم حفظ ‌شوند و در کنار آن از طریق استعدادیابی، نفراتی که دارای بنیه قوی و توانایی هستند به اردوی تیم اضافه شوند و با تداوم این روند، بتوانیم در سال بعد در المپیک جهانی پنجگانه دریایی به صورت حضوری شرکت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه