English

میرتاج الدینی در گفتگو با خبرگزاری موج:

دولت رئیسی با برنامه ریزی وارد میدان شد/ روحانی پاسخگوی عملکرد خود در مسأله عدم واردات واکسن کرونا باشد

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت روحانی پاسخگوی عملکرد خود در مسأله عدم واردات واکسن کرونا به کشور باشد.

 دولت رئیسی با برنامه ریزی وارد میدان شد/ روحانی پاسخگوی عملکرد خود در مسأله عدم واردات واکسن کرونا باشد

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، با تقدیر از عملکرد مثبت ۴۰ روزه دولت سیزدهم اظهار داشت: دولت آیت‌الله رئیسی با برنامه ریزی، جدیت و قاطعیت وارد میدان عمل شد.

وی با اشاره به افزایش موج واردات واکسن کرونا به کشور در دولت سیزدهم افزود: آیت الله رئیسی و هیئت دولت سیزدهم نشان دادند که اگر اراده جدی و برنامه ریزی مناسب وجود داشته باشد، می‌توان مسائل اصلی کشور را حل کرد.

نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: افزایش واردات واکسن کرونا و تسریع در واکسیناسیون عمومی یکی از ضرورت های اصلی و مهم جامعه بوده که امروز شاهد موفقیت دولت سیزدهم در این امور هستیم و این عمل دولت قابل تقدیر و قدردانی است.

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس، واردات واکسن کرونا را یکی از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم توصیف کرد و گفت: دولت سیزدهم نشان داد که دولتمردان در هر مسأله ای که با برنامه ریزی و جدیت و قاطعیت وارد میدان عمل شدند، خواهند توانست قدم های مثبتی در زمینه حل مشکلات اقتصادی و بهبود معیشت مردم بردارند.

وی با بیان اینکه باید دولت روحانی پاسخگوی عملکرد خود در مسأله عدم واردات واکسن کرونا به کشور باشد، افزود: همگان انتظار داشتند که افزایش واردات واکسن و تسریع واکسیناسیون عمومی در دولت گذشته اتفاق می افتاد، زیرا که این امر با جان و سلامت مردم جامعه مربوط است.

 حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: روحانی وعده و قول داده بود که جامعه ای بدون کرونا و تحریم را تحویل خواهد داد، اما هیچ کدام از وعده های وی تحقق پیدا نکرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه