English

دادستان تفت در نشست با پلیس راهور خواستار ارتقای فرهنگ ترافیک شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت، گفت: ارتقاء نظم، امنیت و فرهنگ ترافیک یکی از مهمترین اولویت های اساسی پلیس راهور به شمار می رود که باید مورد اهتمام قرار گیرد.

دادستان تفت در نشست با پلیس راهور خواستار ارتقای فرهنگ ترافیک شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید محمد ابراهیم اقبالی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت در نشست با رئیس پلیس راهور تفت بیان داشت:  عملکرد مثبت پلیس راهور می تواند در جهت جلب اعتماد و اطمینان بیشتر مردم نسبت به ناجا اثرگذار باشد.

این مقام قضایی رعایت اصول اخلاقی توسط پلیس را یکی از مصادیق تکریم ارباب رجوع  دانست و تصریح کرد: باید فرهنگ قانونپذیری و قانوگرایی در شهر حاکم باشد تا اگر فردی تخطی کرد فشار اجتماعی فرد خاطی را از قانونگریزی پشیمان سازد.

وی افزود: تمامی دستگاه های متولی در امر برقرای نظم عمومی و جلوگیری از تصادفات باید نسبت به وظایف قانونی خود عمل کرده و در صورت کوتاهی در این امر باید پاسخگو باشند.

اقبالی در رابطه با رانندگان هنجار شکن ابراز کرد: با رانندگان خاطی در سطح شهرستان که با سرعت غیر مجاز و امثال آن موجب برهم خوردن نظم عمومی و ایجاد تصادف می شوند مطابق قانون برخورد و نسبت به توقیف وسیله نقلیه آنها در پارکینگ اقدام می گردد.

دادستان تفت تلاش مضاعف در زمینه آموزش فرهنگ ترافیک و نهادینه کردن قانونگرایی در جامعه خواستار شد و گفت: پیشگیری اجتماعی در قالب آموزش، تلاشی اثر بخش در ارتقای فرهنگ ترافیکی است و افزایش قانون مداری و نهادینه شدن فرهنگ ترافیکی مطلوب در بین اقشار مختلف جامعه از جمله برنامه‌ها و اولویت‌های فرهنگی در دستور کار پلیس راهنمایی و رانندگی باشد.

شایان ذکر است در این نشست رئیس پلیس راهور یزد- شیراز نیز حضور داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه