English

سیدعلی موسوی مقدم:

آئین میهمانی لاله‌ها در تمامی گلزار شهدای استان ایلام برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه استان مقاوم ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از سه هزار شهید، 11 هزار جانباز و 332 آزاده تقدیم نظام و آرمان های انقلاب کرده است، گفت: آئین میهمانی لاله‌ها فردا پنجشنبه اول مهرماه همزمان با سراسر کشور در تمامی 114 گلزار شهدای سراسر استان ایلام برگزار می‌شود.

آئین میهمانی لاله‌ها در تمامی گلزار شهدای استان ایلام برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سید علی موسوی مقدم مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام افزود: برنامه میهمانی لاله‌ها و عطرافشانی مزار شهدا طبق برنامه هر ساله در بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور مردم انقلابی و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در گلزارهای شهدای این استان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: این آیین فردا ساعت 14 و 30 دقیقه به صورت ویژه در گلزار شهدای امامزاده علی صالح (ع) شهرستان مهران با حضور مسئولان استانی و محلی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تصریح کرد: این برنامه همزمان با دومین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و ادای احترام مردم و مسولان به آرمانهای شهدا برگزار  و از عموم مردم برای شرکت در این محفل دعوت می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی