English

محمدرضا خوش باطن:

تجهیز خانه روستایی به لوازم ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

رییس هیات ورزش روستایی و بومی محلی خراسان رضوی بیان کرد: هدف از تجهیز خانه‌های ورزش روستایی ترویج فرهنگ ورزش و جلوگیری از فقر حرکتی در بین روستاییان است.

تجهیز خانه روستایی به لوازم ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدرضا خوش باطن رییس هیات ورزش روستایی و بومی محلی خراسان رضوی اظهار کرد: توزیع تجهیزات ورزشی در بین خانه های روستایی استان خراسان رضوی .

خوش باطن در ادامه این خبر افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خانه روستایی به لوازم ورزشی تجهیز شد و ۳۵ ست ورزشی شامل میز تنیس روی میز، فوتبال دستی، دارت، تاتامی و  لوازم چوبی بومی محلی به ارزش ۱۰ میلیون تومان در اختیار هیات‌های ورزش روستایی شهرستان‌های استان قرار گرفت تا در خانه های روستایی توزیع شود.

رییس هیات ورزش روستایی و بومی محلی خراسان رضوی در ادامه گفت: هدف از تجهیز خانه‌های ورزش روستایی ترویج فرهنگ ورزش و جلوگیری از فقر حرکتی در بین روستاییان است و در سال ۹۹ تعداد ۴۲۰ خانه‌ ورزش روستایی تجهیز و در ۳ ماه اول سال جاری نیز ۵ مکان خانه روستایی در حاشیه شهر مشهد نیز به وسایل ورزشی تجهیز شده است.

خوش باطن در خاتمه یادآور شد: برگزاری المپیاد ورزشی بین ۴۲۰ خانه ورزش روستایی در انجام خواهد شد که این مسابقات در ۵ رشته تنیس روی میز، دارت، شطرنج، فوتبال دستی و طناب زنی در روستا برگزار می‌شود و تیم های برتر به مسابقات کشوری راه پیدا می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه