English

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

راه اندازی خط ملی نماد ۱۵۷۰ در نیمه اول مهر

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران از راه اندازی خط ملی نماد 1570 در استان مازندران از نیمه اول مهر 1400 خبر داد.

راه اندازی خط ملی نماد 1570 در نیمه اول مهر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمد شعبانی با اعلام این خبر اظهار داشت: خط ملی نماد با شماره 1570 در حقیقت یک اورژانس دانش‌آموزی است که در دو بخش مشاوره عمومی و مداخله اورژانسی برای دانش‌آموزان فعالیت می کند.

وی ادامه داد: خط ملی 1570 در مرکز مشاوره استان مستقر بوده و از ساعت 8 صبح تا 8 شب با حضور کارشناسان دوره دیده مشاوره غیرحضوری به صورت دو شیفته فعال خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: دانش‌آموزان با گرفتن شماره 1570 بدون هیچ پیش شماره های مشکل خود را با کارشناسان ما در میان می گذارند و در صورتی که مشکل حاد نبوده و درباره مسائل مشاوره تحصیلی و از این دست باشد، ضمن مشاوره تلفنی به هسته های مشاوره شهرستان ها ارجاع خواهند شد و در صورت حاد بودن مشکل، کارشناسان مرکز به صورت مداخله ای وارد عمل شده و اقدامات لازم را از طریق تیم فوریتهای روانی اجتماعی مستقر در شهرستانها به صورت خدماتی از مشاوره تا مددکاری انجام خواهند داد.

وی با اشاره به ایجاد ائتلاف خط نماد بیان داشت: تعدادی از نهادهای خدمات رسان از قبیل دانشگاه علوم پزشکی، پلیس، قوه قضائیه و... و نهادهای حمایتی از قبیل کمیته امداد، بهزیستی و... در این امر با آموزش و پرورش همکاری می کنند و برای این امر، ائتلافی با عنوان ائتلاف نماد تشکیل شده است.

شعبانی خاطرنشان ساخت: فعالیت این مرکز از نیمه اول مهرماه به صورت رسمی در استان آغاز خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه