English

محمد مقضی:

آغاز طرح واکسیناسیون سیار در حاشیه شهر مشهد

مسوول اجرای طرح واکسیناسیون بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی بیان کرد: واکسیناسیون خودرویی با اتوبوس در مناطق حاشیه شهر مشهد با حضور پزشک، پرستار و فرد واکسن زننده انجام می پذیرد و برای خدمت رسانی به روستا‌ها و مناطق کم برخوردار پایگاه‌های اقماری شکل گرفته است.

آغاز طرح واکسیناسیون سیار در حاشیه شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد مقضی مسوول اجرای طرح واکسیناسیون بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: انجام این واکسیناسیون سیار در حاشیه شهر مشهد خواهد بود و این واکسیناسیون کرونا با نخستین اتوبوس سیار در حاشیه شهر مشهد و در اماکن مختلف آن مانند هیات‌های مذهبی، کارخانه‌ها و مساجد آغاز شد.

مقضی همچنین در ادامه این خبر اظهار کرد: بزودی ۹ اتوبوس دیگر نیز کار خود را در این زمینه آغاز می‌کنند.

مسوول اجرای طرح واکسیناسیون بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی همچنین ادامه داد: در واکسیناسیون خودرویی با اتوبوس در مناطق حاشیه شهر مشهد با حضور پزشک، پرستار و فرد واکسن زننده به آن دسته از افرادی که امکان مراجعه به مراکز تجمیعی مسجد محور را ندارند خدمات واکسیناسیون ارائه می‌شود.

ور در ادامه تصریح کرد و گفت: تاکنون بیش از ۷۵ هزار و ۵۴۰ نفر در حاشیه شهر مشهد در برابر کرونا واکسینه شده اند.

مقضی در خاتمه این خبر تاکید کرد: برای خدمت رسانی به روستا‌ها و مناطق کم برخوردار پایگاه‌های اقماری شکل گرفته است تا به مردمی که در روستا‌ها و یا مناطق ضعیف اقتصادی هستند نیز خدمات بهداشتی و واکسیناسیون ارایه شود

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه