English

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران:

تجلیل از بازنشستگان، تکریم تجارب گران بهای انسانی است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، گفت: تجلیل از بازنشستگان، تکریم تجارب گران بها و ارزشمند انسانی است که در گذر زمان و به بهای صرف عمر آدمی حاصل شده است.

تجلیل از بازنشستگان، تکریم تجارب گران بهای انسانی است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، رقیه صفری در آیین تکریم و تجلیل از بازنشستگان وزارت کشور در مازندران با اشاره به این که بازنشستگان مصداق عینی تجربه های ارزشمند و گرانبهای انسانی در عرصه های مختلف و مانند بزرگان خانواده در کسوت بازنشستگی، دارای تجارب سودمندی هستند، اظهار داشت: جامعه ای که به این قشر بسیار عزیز احترام بگذارد و از اندوخته های ثمربخش آنان به بهترین شکل بهره گیری کند، در مسیر سعادت گام برمی دارد.

وی تجلیل و تکریم شأن بازنشستگان و توجه به زحمات و تلاش های آنان را وظیفه ای اجتماعی و رسالتی برای آحاد جامعه دانست و ادامه داد: دستگاه های اجرایی و نهادها و همه بخش های جامعه به عنوان خانواده ای بزرگ و به یکدیگر متصل باید برای تکریم مستمر بازنشستگان در عرصه های مختلف اجتماعی و استفاده درست از این ظرفیت مؤثر برنامه داشته باشند و نباید با پایان پذیرفتن دوران خدمت یک انسان، او را به فراموشی سپرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با بیان این که ارج نهادن به بازنشستگان باید به یک فرهنگ فراگیر و عمومی در سطح جامعه تبدیل شود، تصریح کرد: نیازهای بازنشستگان در بخش های مختلف در دوران پس از خدمت کاری باید شناسایی و رسیدگی شود و تحقق این نگرش به توجه، اعتقاد و اراده نیازمند است.

وی با اشاره به این که همه نیروها و منابع انسانی که اینک در بسترهای مختلف مشغول خدمات رسانی به جامعه هستند؛ به زودی در سِلک بازنشستگان عزیز قرار می گیرند، گفت: اهتمام برای تکریم این جایگاه مهم در واقع تلاش هر انسان برای تثبیت موقعیت اجتماعی، فرهنگی و انسانی خود در آینده است.

به گزارش موج مازندران، در این مراسم از آقایان اسحاقعلی کشاورز و جمال یحیایی خارکشی همکاران بازنشسته وزارت کشور در مازندران با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه