English

فرمانده کل سپاه پاسداران در تبریز:

امروز یک آمریکای افسرده را شاهد هستیم/ رفع موانع با مقاومت ملت ایران

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز ما دیگر یک آمریکای خطرناک نمی‌بینیم بلکه یک آمریکای شکست خورده و فراری و افسرده را شاهد هستیم.

امروز یک آمریکای افسرده را شاهد هستیم/ رفع موانع با مقاومت ملت ایران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سردار حسین سلامی در همایش اقتدار عاشورایی سپاه ناحیه تبریز اظهارداشت: جاودانگی اسلامی به برکت حضور زنان و مردانی است که در موقعیت‌های سخت و خطیر برای دفاع از حریم اسلام در صحنه حضور پیدا می کنند.

وی تصریح کرد: امروز وقتی صحنه رویارویی اسلام و کفر را می‌بینیم، نصرت و پیروزی اسلام را شاهد هستیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: امروز ما دیگر یک آمریکای خطرناک نمی‌بینیم بلکه یک آمریکای شکست خورده و فراری و افسرده را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: ما امروز رژیم سعودی را که بتواند به هر شکل ممکن به یک ملت بی دفاع مثل یمن حمله کند را نمی‌بینیم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه صدای این قدرتها در حال احتضار است افزود: اسلام، موانع بزرگی را پشت سر گذاشته و امروز جوانه‌های امید در قلب جوانان امیدوار جهان در حال رویش است.

وی تاکید کرد: سختی ها درحال آسان شدن و جاده‌ها در حال هموار شدن است و مسلمانان در حال قد کشیدن است و حیات در جامعه جاری شده است.

سرلشکر سلامتی دلیل این پیروزی‌ها را مقاومت مردم بزرگ ایران دانست و گفت: وقتی سیل، زلزله یا کرونا به وجود می‌آید، این مردم بزرگ ایران و بسیجیان هستند که به کمک یکدیگر می‌شتابند و این بسیجیان هستند که در همه جا سپر بلای مردم می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه امروز همه دنیا به وجود یک ملت که بیش از ۴دهه در برابر قدرت‌های بزرگ ایستاده غبطه می خورد افزود: نام ایران با عظمت، مهربانی، پیشرفت و انسجام و اتحاد تعریف می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه