English

فاطمه سلیمی:

اولویت‌های برنامه ریزی مدیریت شهری مشهد، محله محوری است

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد گفت: در این دوره سعی بر این داریم که این روال را اصلاح کنیم که اولویت در اجرای پروژه‌ها و ارائه خدمات به شهروندان توسط مجموعه مدیریت شهری، با مسائل و موضوعاتی باشد که مورد درخواست و انتظار شهروندان از شورا و شهرداری است.

اولویت‌های برنامه ریزی مدیریت شهری مشهد، محله محوری است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، فاطمه سلیمی عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد بیان کرد: رویکرد محله محور طرح‌ها و پروژه‌های شهری و اولویت بندی این پروژه‌ها بر اساس مطالبات شهروندان و درخواست‌های مردم از مجموعه مدیریت شهری جزو اولویت‌های برنامه ریزی در این دوره از مدیریت شهری است و برگزاری جلسات با مردم به منظور آشنایی بیشتر با مشکلات و خواسته‌های شهروندان بسیار اثربخش خواهد بود.

سلیمی در ادامه این سخنان اضافه کرد: در بسیاری از پروژه‌های شهرداری، معمولاً این‌گونه بوده که بر اساس نظرات کارشناسان و تصمیم مدیران شهری پروژه‌ها اولویت بندی و پس از ارائه طرح‌ها به شورا و اخذ مجوزات لازم به مرحله اجرا می‌رسیدند.

رئیس کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ادامه داد: اما در این دوره سعی بر این داریم که این روال را اصلاح کنیم که اولویت در اجرای پروژه‌ها و ارائه خدمات به شهروندان توسط مجموعه مدیریت شهری، با مسائل و موضوعاتی باشد که مورد درخواست و انتظار شهروندان از شورا و شهرداری است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد گفت: از همین رو یکی از بهترین و موثر‌ترین مصوبات شورای شهر ششم در آغازین روز‌های خدمتگزاری به مردم مشهد، بحث تصویب بودجه ۱۰ میلیارد تومانی برای هر محله به منظور رفع نیاز‌های دارای اولویت زودبازده شهروندان با محوریت دفاتر تسهیل‌گری و شورای اجتماعی محلات برنامه ریزی شده است.

وی افزود: گام دیگری که توسط شورای ششم و نمایندگان انقلابی شورا در این دوره در همین مدت کوتاه برداشته اند، حذف جرائم تقسیط بدهی‌های شهروندان به شهرداری بود.

سلیمی در خاتمه این جلسه تصریح کرد: این آمادگی را داریم که بتوانیم بودجه در نظر گرفته شده برای طرح‌های توسعه و پیشرفت محلات را با هم‌فکری خود شهروندان و دفاتر تسهیل‌گری و شورا‌های اجتماعی محلات و همچنین مجموعه مدیریت شهری در ادارات مناطق و محلاتی که دارای درخواست‌های بیشتر و نیاز‌های در موارد زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی شهری هستند سوق دهیم، این بودجه را به فراخور این مباحث به صورت عادلانه‌تر تقسیم بندی کنیم، که در تحقق این امر مطالبه گری شهروندان از شورا و مجموعه مدیریت شهری امری مهم و موثر خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه