English

تجلیل از خیران فعال هلال‌ احمر حوزه سلامت مهریز

جمعی از خیران فعال جمعیت هلال‌احمر مهریز که در امور مختلف به خصوص حوزه بهداشت و سلامت این شهرستان فعالیت دارند، شنبه‌شب با حضور مدیرعامل این نهاد در استان یزد و تعدادی از مسئولان محلی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شدند.

تجلیل از خیران فعال هلال‌ احمر حوزه سلامت مهریز

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در مراسمی از خیران فعالان جمعیت هلال‌احمر مهریز که در امور مختلف به خصوص در حوزه بهداشت و سلامت این شهرستان فعالیت دارند، با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شدند.

 فرماندار مهریز در این مراسم از همکاری خیران با جمعیت هلال احمر در امور اقتصادی و فرهنگی قدردانی کرد و گفت: همراهی بخش‌خصوصی و خیران در پیشگیری از ویروس کرونا و سایر امور در منطقه ستودنی است.

رضا زارع زاده با بیان اینکه تمامی خدمات هلال احمر بشردوستانه و برای کمک به اقشار مختلف مردم و نیازمندان است افزود: کمک به شهروندان به صورت افتخاری بر اساس شرایط ضروری شهرستان باید تداوم یابد.

فرماندار مهریز گفت: خیرین که به ساخت داروخانه ، مراکز انتقال خون و مراکز درمانی می پردازند می تواند نجات بخش جان چندین هزار نفر باشند.

رضا زارع زاده عنوان کرد: خوشبختانه خیران مهریزی در بخش عمرانی، اقتصادی و تولید بسیار خوش درخشیدن و بعضی از آنها به صورت گمنام به انجام فعالیت می پردازند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: در این مراسم از خیر آقای حسینی که در ساخت پایگاه امداد جاده‌ای تنگ چنار و اقای شیخ پور که در ساخت مرکز درمانی هلال احمر در شهر مهریز همکاری داشتند تقدیر و تشکر شد.

محسن حرازی‌زاده با بیان اینکه خیران زیادی در استان با هلال احمر در امور فرهنگی و اقتصادی و عمرانی همکاری دارند افزود: افراد با کوچکترین اقدام خیرخواهانه در فعالیت‌های بشردوستانه باعث التیام می‌شوند و امیدواریم مشارکت داشته باشند.

وی تصریح کرد: در این ارتباط در مهریز تاکنون اقدام‌های خوبی در بخش بهداشت و درمان صورت گرفته است، باید این همدلی‌ها بیش از گذشته در منطقه تداوم یابد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: خیرینی که سرمایه های خود را بخش درمان هزینه می کنند قابل ستودنی است.

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: همکاری خیران و مردم نوعدوست با این جمعیت به خصوص در شرایط خاص کنونی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا قابل توجه است.

وی اظهار کرد: خیران و مردم علاقه‌مند می توانند برای تحقق اهداف هلال احمر به تمامی شعب در استان مراجعه و همکاری خود را برای کمک به دیگران اعلام کنند.

حرازی‌زاده اظهار کرد: در این ارتباط در مهریز تاکنون اقدام‌های خوبی در بخش بهداشت و درمان صورت گرفته است ،باید این همدلی‌ها بیش از گذشته در منطقه تداوم یابد.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر یزد گفت: هر فردی که ملک یا املاکی در دست دارد می تواند با تبدیل یا ساخت بیمارستان، مدرسه و پایگاه امداد و نجات به عنوان یادگاری در این دنیا برای خود بگذارد.  

حجت الاسلام شعشعی افزود: جمعیت هلال احمر استان یزد قدردان زحمات خیرانی است که در حوزه هلال احمر و درمان به فعالیت می پردازند.

در پایان از خیرین حوزه سلامت هلال احمر تجلیل بعمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه