English

عباس مرادیان مقدم:

اصناف اطراف حرم رضوی، شیوه‌نامه‌های بهداشتی را تا ۸۰ درصد رعایت می‌کنند

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد بیان کرد: رسیدن به این درصد از رعایت بدلیل برخورد همراه با حفظ کرامت و شئون شهروندان، امر به معروف و تذکر لسانی بوده است.

اصناف اطراف حرم رضوی، شیوه‌نامه‌های بهداشتی را تا ۸۰ درصد رعایت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، عباس مرادیان مقدم معاون خدمات شهری و مسئول قرارگاه عملیاتی پیشگیری از کرونا در منطقه ثامن شهرداری مشهد در خبری عنوان کرد: با توجه به اجرای سیاست‌های ابلاغی قرارگاه مرکزی پیشگیری و مقابله با کرونا در خراسان رضوی، طرح نظارتی ویژه ایام پایانی ماه صفر از پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده است.

مرادیان مقدم در ادامه این خبر افزود: در نخستین مرحله، هزار و ۷۱۶ مغازه و واحد تجاری در پیرامون حرم مطهر رضوی به صورت مراجعه حضوری مورد ارزیابی قرار گرفت که هزار و ۳۷۶ مورد یعنی بیش از ۸۰ درصد نسبت به رعایت کامل دستورالعمل‌ها اقدام کرده بودند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: در ۳۴۰ مورد از این واحد‌های صنفی نواقصی در رابطه با عدم رعایت دستورالعمل‌ها و ضوابط بهداشتی مشاهده شد که تذکرات لازم داده شد و در برخی موارد نیز منجر اخطار کتبی شد.

وی در مورد افزایش رعایت ضوابط بهداشتی از طریق صنوف  گفت: برخورد همراه با حفظ کرامت و شئون شهروندان، امر به معروف و تذکر لسانی در مراحل اولیه مشاهده تخلفات کرونایی و ترغیب و دعوت به استفاده از ماسک توسط مسئولان، کسبه و فعالان در واحد‌های صنفی، همچنین دعوت به استفاده از ماسک توسط مشتریان و مراجعان به این صنوف در دستور کار گروه‌های نظارتی قرار گرفته است

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: در صورت تکرار تخلفات توسط واحد‌های صنفی ، نسبت به اخطار کتبی و اعمال جرائم توسط دستگاه‌های مرتبط از جمله اداره کل تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های قضایی و نظارتی اقدام می‌شود.

مرادیان مقدم در خاتمه تاکید کرد: در این طرح، ۷۵ گروه ۲ نفره نسبت به پایش میدانی و امر به معروف در زمینه رعایت دستورالعمل‌ها و ضوابط بهداشتی مبارزه با کرونا اقدام می‌کنند و طرح تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه