English

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا خبر داد:

لغو ممنوعیت تردد شبانه تا ۱۵ مهرماه در اصفهان

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا از لغو طرح ممنوعیت تردد شبانه تا 15 مهرماه در اصفهان به منظور آسایش مردم برای تزریق واکسن در شب خبر داد.

لغو ممنوعیت تردد شبانه تا 15 مهرماه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت اله غلامی بیان کرد:برابر مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان طرح ممنوعیت تردد شبانه از ۲۶ شهریور تا ۱۵ مهر ماه در اصفهان و شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، شاهین‌شهر، فلاورجان، گلپایگان، شهرضا، زرین‌شهر، مبارکه، نجف‌آباد، خمینی‌شهر و شهرهای فولادشهر و بهارستان لغو شد.

وی افزود: به منظور آسایش مردم برای تزریق واکسن در شب، هماهنگی لازم برای رفعِ ممنوعیت های تردد خودرویی با راهنمایی و رانندگی به عمل آمد تا شهرهایی مانند اصفهان، کاشان، آران و بیدگل، نجف آباد و خمینی شهر از جرایم مربوط به تردد شبانه برکنار بمانند.

غلامی درباره وضعیت کرونایی استان با استناد به گزارش های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان داشت: وضعیت ما در شهر و استان اصفهان از رنگ قرمز به نارنجی و در دو شهرستان به زرد  تغییر کرده است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: همچنین مقرر شده است در شهر‌هایی که زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت دارند، به دلیل کمبود امکانات درمانی، واکسیناسیون بالای ۱۸ سال به صورت آزاد انجام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه