English

محمد جواد امیری:

روزانه بیش از ۳۰۰ تماس با اورژانس تربت حیدریه گرفته می‌شود

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه بیان کرد: تنها در ۶ ماهه نخست امسال نزدیک به ۵۴۰۰ ماموریت کرونایی توسط پایگاه‌های شهری و جاده‌ای اورژانس مدیریت شده است.

روزانه بیش از ۳۰۰ تماس با اورژانس تربت حیدریه گرفته می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد جواد امیری رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه اظهار کرد: بیش از ۵۳ هزار و ۹۵۰ تماس تلفنی در شش ماهه نخست امسال با اورژانس این دانشگاه داشته اند.

امیری در ادامه این خبر افزود: روزانه بیش از ۳۰۰ تماس با اورژانس تربت حیدریه   گرفته می‌شود که از این میان ۶۰ تماس منجر به اعزام آمبولانس به محل‌های فوریت می‌گردد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه همچنین گفت: پرسنل فوریت‌های پزشکی بعنوان خط مقدم درمان در پاندمی کرونا قدم‌های بزرگی را برداشته اند که تنها در ۶ ماهه نخست امسال نزدیک به ۵۴۰۰ ماموریت کرونایی توسط پایگاه‌های شهری و جاده‌ای اورژانس مدیریت شده است و در امر واکسیانسیون با اجرای طرح ضربتی به یاری همکاران این حوزه شتافتند.

امیری در پایان این خبر تصریح کرد:  با تلاش مضاعف تمامی همکاران در این مجموعه، بسیج شده ایم تا پایان امسال و در راستای ارائه خدمات بهتر به همشهریان نزدیک به ۵ پایگاه جدید در مناطق تربت حیدریه، زاوه و مه ولات راه اندازی نماییم و تعدادکل پایگاه‌های شهری، جاده‌ای را به ۲۱ برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی