English

سرپرست پلیس راه مازندران اعلام کرد:

از ورود خودروهای غیربومی بدون مجوز به مازندران جلوگیری می شود

سرپرست پلیس راه مازندران بر بازگرداندن خودروهای غیربومی بدون مجوز از ورودی جاده های استان تاکید کرد.

از ورود خودروهای غیربومی بدون مجوز به مازندران جلوگیری می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ هادی عبادی اظهار داشت: با توجه به سفر‌های پایانی تابستان، مبادی ورودی مازندران عصر دیروز با ترافیک سنگین روبرو بوده که تا ساعت 2 بامداد امروز ادامه داشت.

وی با اشاره به ترافیک مقطعی پُرحجم و روان در جاده‌های کندوان و هراز، ادامه داد: در حال حاضر ترافیک در جاده کرج _ چالوس حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و پُل دُزدبُن تا مِجلار، جاده هراز مسیر جنوب به شمال حدفاصل «رینه» تا «وانا» و جاده سوادکوه مسیر جنوب به شمال محدوده شهر دماوند هم پُرحجم و روان گزارش شده است.

سرپرست پلیس راه مازندران همچنین بر جلوگیری از ورود خودرو‌های غیربومی بدون مجوز در مبادی ورودی مازندران و نیز بازگرداندن آن‌ها به مبدأ تأکید کرد و گفت: شبانه روز گذشته و 239 دستگاه خودرو اعمال قانون و 167 دستگاه خودرو نیز به مبدا بازگردانده شدند.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون 116 هزار و 403 دستگاه خودرو اعمال قانون و 78 هزار و 863 دستگاه خودرو به مبدأ برگشت کردند.

سرهنگ عبادی تأکید کرد: با توجه به سفر‌های پایانی تابستان و شرایط ترافیکی روز‌های آینده در جاده‌های استان، رانندگان خودروها قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه بین خطوط رانندگی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه