English

پرویز فتاح:

بنیاد مستضعفان عملیات روسازی راه آهن اردبیل_میانه را تکمیل می کند

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: بنیاد مستضعفان، اجرای عملیات روسازی راه آهن اردبیل_ میانه را در موعد مقرر بدون توجه به‌ مسایل مالی تکمیل می‌کند.

بنیاد مستضعفان عملیات روسازی راه آهن اردبیل_میانه را تکمیل می کند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، پرویز فتاح ، رئیس بنیاد مستضعفان کشور در جریان بازدید از روند اجرای پروژه باند فرودگاه و ریل‌گذاری راه آهن اردبیل گفت: کل مسیر روسازی راه آهن اردبیل  ۱۷۷ کیلومتر بوده و با شاخه ‌های فرعی و ایستگاه‌ها به ۲۰۷ کیلومتر می‌رسد.

وی بیان کرد: ۷۸ کیلومتر از روسازی این پروژه انجام شده و ادامه مسیر هم که تونل، پل و مسیر سخت رو  را شامل می شود در حال انجام است.

رئیس بنیاد مستضعفان  به اجرای باند اصلی فرودگاه اردبیل که به دست پیمانکاران این بنیاد در حال انجام است، اشاره کرد و گفت: طرح توسعه و ترمیم  در این فرودگاه در مراحل پایانی اجراست.

فتاح بیان کرد: در حال حاضر این پروژه در حال کابل کشی برای روشنایی بوده و تا مهر ماه تکمیل می شود.

وی افزود: برای اجرای این باند از بهترین آسفالت و علاوه بر آن از پلیمر هم استفاده شده که قبلا برای تطبیق با آب و هوای اردبیل مورد آزمایش هم قرار گرفته بود.

رئیس بنیاد مستضعفان برای یک سفر ۲ روزه به استان روز چهارشنبه وارد اردبیل شد و به همراه استاندار اردبیل از ایستگاه راه آهن اردبیل، قطعات راه آهن و عملیات اجرایی ریل‌گذاری این پروژه بازدید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه