English

زهرا آهنگرزاده:

ادامه وزش باد در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: آسمان استان در هفته جاری صاف همراه با وزش باد در بعد از ظهرها، به‌ ویژه در نواحی جنوب و جنوب شرقی پیش‌بینی می‌شود.

ادامه وزش باد در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بر اساس پیش بینی هواشناسی آسمان خراسان رضوی در هفته جاری صاف همراه با وزش باد در بعد از ظهرها خواهد بود.

آهنگرزاده در ادامه این خبر افزود: آسمان استان در هفته جاری صاف همراه با وزش باد در بعد از ظهرها، به‌ ویژه در نواحی جنوب و جنوب شرقی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: از لحاظ دمایی در روزهای پایانی هفته تغییرات چندانی در استان روی نخواهد داد و پدیده غالب وزش باد خواهد بود که بعد از ظهرها گاه شدید شده و با گرد و خاک همراه خواهد شد.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته دمای هوای شهر مشهد بین ۱۷ و ۳۴ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است و در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین سرعت وزش باد از بجستان با سرعت ۴۷ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

آهنگرزاده در خاتمه یادآور شد: در این بازه زمانی قوچان با کمینه دمایی ۱۲ و سبزوار با بیشینه ۳۸ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان خراسان رضوی بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه