English

محمد کیهانی خبر داد:

اجرای ۲ طرح ورزشی و سلامت محور در منطقه ۸ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه 8 شهرداری اصفهان از اجرای 2 طرح ورزشی و سلامت محور در منطقه 8 شهرداری اصفهان خبر داد.

 اجرای 2 طرح ورزشی و سلامت محور در منطقه 8 شهرداری اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد کیهانی با اشاره به میزان پیشرفت طرح های در حال اجرا در منطقه هشت گفت: دو طرح ورزشی و سلامت محور در دو محله منطقه در قالب احداث مجموعه زمین های روباز ورزشی در «اصفهان ویلا» در محله رزمندگان و مسیر سلامت بوستان بهشت در محله میرعماد در حال اجراست.

وی با اشاره به میزان پیشرفت طرح های در حال اجرا در منطقه هشت اظهار کرد: احداث زمین های ورزشی روباز «اصفهان ویلا» یکی از این طرح هاست که برای افزایش سرانه ورزشی ساکنان منطقه در خیابان رزمندگان در حال اجراست.

این مقام مسئول شهری گفت: این طرح در مرداد ماه سال جاری آغاز شد و بر اساس پیمان های موجود باید در آبان ماه به بهره برداری برسد.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان مساحت این طرح را یک هزار مترمربع عنوان و تصریح کرد: این طرح شامل زمین های ورزشی روباز بسکتبال، والیبال، زمین اسکیت مجهز به کفپوش و رختکن های ورزشی است که با برآورد اعتبار 3 میلیارد و 200 میلیون تومان ساخته می شود.

وی بیان کرد: ساخت محور سلامت پارک بهشت از دیگر طرح های منطقه است که علاوه بر افزودن به زیبایی پارک بهشت، امکان ورزش شهروندان در این مکان را نیز فراهم می آورد.

کیهانی با اشاره به اینکه این طرح در اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است، گفت: این پروژه نیز ماه آینده (مهرماه) بهره برداری می شود.

وی با بیان اینکه این طرح در محله میرعماد اجرایی می شود، افزود: اعتبار این طرح 2 میلیارد و 300 میلیون تومان است که با اجرای آن فضاهایی شامل آبنما، فضای نشیمن، فضاهای ورزشی و پیاده رو به بوستان بهشت افزوده می شود.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان بیان کرد: فضاهای ورزشی این بوستان در قالب مسیر سلامت اجرایی می شود که مساحت آن به 4 هزار و 700 مترمربع می رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه