English

سید عبدالرضا موسوی :

سعید افروز نماینده ی برجسته ، الگوی ورزشی و اخلاقی جوانان جنوب کرمان است

مراسم تجلیل از سعید افروز قهرمان پرتاب نیزه رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با حضور جمعی از مسئولان محلی در شرکت کشت صنعت جیرفت برگزار شد.

سعید افروز نماینده ی برجسته ، الگوی ورزشی و  اخلاقی جوانان جنوب کرمان است

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، سید عبدالرضاموسوی،  مدیر عامل کشت و صنعت جیرفت در این مراسم با قدردانی از سعید افروز ، قهرمان طلایی مسابقات پارالمپیک توکیو گفت : کار سعید افروز مثل این است که یک چهره علمی جایزه نوبل گرفته است .

وی در ادامه گفت : ایشان به عنوان نماینده ورزشی ایران پرچم پرافتخار کشور را در یک میدان بین المللی به اهتزار دراورده است .

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به قهرمانان مسابقات پارالمپیک ، خاطر نشان کرد  : چه ملاک ومعیاری از این بهتر که رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام خود از این قهرمانان تشکر و از آنها به عنوان مدال آوران سرافراز یاد کردند.

موسوی در ادامه افزود : افروز به عنوان اولین جیرفتی است که در طول تاریخ هفت هزار ساله این منطقه چنین افتخاری کسب کرده است . و این نقطه عطفی در شروع ورزش منطقه جنوب استان کرمان خواهد بود .

مدیرعامل کشت و صنعت شهرستان جیرفت با بیان وحدت جنوب استان کرمان گفت : افروز فرزند جنوب استان است و هیچ فرقی میان فرزندان جنوب استان از این حیث نیست و افتخار آفرینی ایشان برای تمام مردم جنوب می باشد.

موسوی قهرمانی افروز را فقط در ورزش ندانست و با بیان خصائل اخلاقی ایشان افزود : افروز با کمترین امکانات به چنین موقعیتی دست یافته است و ایشان باعث بلند آوازه شدن نام شهر جیرفت و جنوب استان شده است . و این شخصیت ورزشی علاوه بر ورزش در زمینه اخلاق و معنویت هم الکوی جوانان این منطقه خواهد بود .

وی در ادامه با بیان حمایت های شرکت کشت و صنعت از این ورزشکار افتخار آفرین افزود : همه ما موظف هستیم که از ایشان برای پیشبرد اهداف ورزشی و افتخارآفرینی های مجدد حمایت کنیم.

موسوی با اشاره به مسئولیتهای اجتماعی کشت و صنعت جیرفت گفت: در کنار اقدامات موثر و متعددی که در زمینه های مختلف در منطقه داشته ایم ، حمایت از استعدادها ی منطقه در بخش‌های مختلف  در دستور کار قرار خواهد گرفت .

در این مراسم حجت الاسلام تارم امام جمعه جیرفت با تشکر از سعید افروز مدال آور پارالمپیکی جیرفت خواستار توجه بیشتر مسئولین کشور و استان به ورزش مناطق محروم بالاخص جنوب استان شد.

و در پایان این مراسم ، علاوه بر قول اخذ مجوز استخدام این نخبه ورزشی با حقوق یک دکترا در بدو استخدام در شرکت کشت و صنعت ، هدایایی از طرف هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت جیرفت و سایر مسئولین به رسم یادبود و قدردانی به سعید افروز اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه