English

حمیدرضا رحیمی:

دانشجویان مشهدی می توانند در همه پایگاه‌ها واکسینه شوند

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: هم اکنون ۴۳ پایگاه و مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان خراسان رضوی و در مناطق زیر پوشش این دانشگاه راه اندازی شده است.

دانشجویان مشهدی می توانند در همه پایگاه‌ها واکسینه شوند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حمیدرضا رحیمی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: همه دانشجویان ساکن مشهد می‌توانند با در دست داشتن کارت دانشجویی برای دریافت واکسن به همه پایگاه‌های واکسیناسیون در شهر مشهد مراجعه کنند.

رحیمی همچنین در ادامه این خبر اظهار کرد: علاوه بر مراکز واکسیناسیون مستقر در دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه آزاد اسلامی دیگر مراکز واکسیناسیون در شهر مشهد پذیرای دانشجویان هستند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: هم اکنون ۴۳ پایگاه و مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مناطق زیر پوشش این دانشگاه راه اندازی شده است و این پایگاه‌ها در مشهد، فریمان، سرخس، قوچان، چناران، کلات، طرقبه، خواف، کاشمر، گلبهار، بردسکن، تایباد و کاشمر راه اندازی شده است.

وی همچنین افزود: از مجموع مراکز واکسیناسیون، ۲۷ پایگاه تجمیعی است که با مشارکت دیگر سازمان‌ها و ارگان‌ها برای گسترش خدمات رسانی و سهولت در دسترسی شهروندان به پایگاه‌های واکسیناسیون راه اندازی شده است.

رحیمی در خاتمه تاکید کرد و گفت: هم اکنون ظرفیت واکسیناسیون به بیش از ۵۵ هزار دوز در روز رسیده که این امر موجب افزایش خدمات رسانی به گروه‌های هدف شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه