English

عباس بیرامی:

۷۰۰خانوار استان ایلام به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ایلام از اتصال 700 خانوار این استان به شبکه ملی اطلاعات خبرداد و گفت: 8 روستای شهرستانهای ملکشاهی،آبدانان و دهلران با جمعیتی بالغ بر سه هزار نفربه شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

700خانوار استان ایلام به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،عباس بیرامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام با اشاره به اینکه برای اتصال این روستاها 4 سایت تلفن همراه ارتقاء تکنولوژی انجام شده است،افزود: روستاهای شهرک وحدت و عین خوش دهلران ، میان تنگ ملکشاهی،آبطاف علیا،آبطاف سفلی ، تپه حمام علیا،تپه حمام سفلی،تپه حمام وسطی آبدانان به اینترنت پرسرعت مجهز و اعتبارات این طرح ها از محل اعتبارات توسعه روستایی وزارت ارتباطات تأمین گردیده است.

وی به برنامه وزارت ارتباطات برای اتصال روستاهای بالای 20 خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات اشاره و اظهار داشت:تاکنون اتصال 90 درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات پایان یافته و پوشش96 درصدی جمعیت استان محقق شده است.

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ایلام تصریح کرد: از نیمه دوم سال گذشته تاکنون بیش از 11 هزار و 600 خانوار روستایی استان با جمعیت بیش از 43 هزار نفر از محل جذب اعتبارات توسعه روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین همکاری شرکت مخابرات در برگردان شبکه همراه استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شدند.

بیرامی از اتصال روستای دلفان آباد شهرستان دره شهر در هفته گذشته خبرداد و خاطرنشان کرد: نصب تجهیزات سایت جدید با تکنولوژی 4G  در روستای لرینی شهرستان سیروان آغاز شده است و با اتمام نصب تجهیرات این روستا نیز به شبکه ملی اطلاعات متصل می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه