English

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری همدان خبرداد

اقدامی موثر؛ مدیریت دانش و انتقال دانش سازمان به نیروهای جدید

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری همدان از مدیریت دانش و انتقال دانش سازمان و تجربه موفق خبرگان بازنشسته و یا شاغل شهرداری همدان با جمع آوری، پالایش و طبقه‌بندی آن ها خبرداد.

اقدامی موثر؛ مدیریت دانش و انتقال دانش سازمان  به نیروهای جدید

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مرتضی حضرت زاده معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری همدان روز شنبه عنوان کرد: اگر چه اهمیت مدیریت دانش در سازمان‎ ها بر کسی پوشیده نیست اما در اکثر سازمان‎ها با بازنشسته شدن و یا جابجایی مدیران و کارکنان، جریان انتقال دانش به نیروهای جدید و جایگزین قطع می‌شود که همین موضوع خلاء بزرگ در سیستم اداری به شمار می‌رود.

 معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری همدان گفت: تجربه خبرگان و صاحب نظران حوزه مدیریت شهری مستندسازی می‌شود.

وی  اظهار داشت: این طرح برای نخستین بار در قالب سامانه جامع مدیریت دانش در شهرداری همدان آغاز شده و تجربه موفق خبرگان بازنشسته و یا شاغل شهرداری همدان جمع آوری، پالایش و طبقه‌بندی می‌شود.

حضرت زاده بیان کرد: در فاز نخست این طرح از ظرفیت استادان برجسته دانشگاه بوعلی سینا کمک گرفتیم و هم اکنون تجربه تعدادی از خبرگان بازنشسته و یا شاغل شهرداری به روش مصاحبه در حال جمع‌بندی و مستندسازی است.

معاون شهردار همدان افزود: امروزه در علم مدیریت از دانش و ظرفیت‌های ذهنی کارکنان به عنوان یکی از مهمترین سرمایه ‎های سازمانی یاد می‌شود که این ظرفیت ‎های بی‎ بدیل ناشی از سال ها کار و تلاش مستمر و در نتیجه کسب مهارت و تجربه در موضوعات تخصصی است.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای این طرح گفت: شهرداری همدان در نظر دارد با اجرای فازهای بعدی این سامانه، فرایند بهره ‎‎مندی و اشتراک گذاری دانش، مهارت و تجربه بین کارکنان را در مجموعه مدیریت شهری تکمیل کند.

هم چنین جلسه توجیهی رابطان مدیریت دانش شهرداری همدان در راستای اجرای این طرح برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی که به منظور آشنایی نمایندگان واحدهای مختلف شهرداری همدان با مباحث نظری و اجرایی مدیریت دانش برگزار شد؛ ۲۰ نفر از کارکنان شهرداری همدان شرکت داشتند.​

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه