English

محسن عظیمی نژاد:

طرح واکسیناسیون خانه به خانه در روستا‌های نیشابور آغاز شد

رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور بیان کرد: در سه شهرستان نیشابور، فیروزه و زبرخان ۹ مرکز واکسیناسیون کرونا داریم که درحال واکسیناسیون شهروندان می‌باشند.

طرح واکسیناسیون خانه به خانه در روستا‌های نیشابور آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن عظیمی نژاد رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در جلسه ستاد کرونا در محل سالن شهدای سلامت بیمارستان ۲۲ بهمن اعلام کرد: در روستا‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی نیشابور واکسیناسیون در درب خانه‌ها انجام می‌شود.

عظیمی نژاد در ادامه این خبر افزود: گفت: مجموع بستری‌های بیماران کرونایی در بیمارستان‌های نیشابور به زیر ۲۰۰ نفر رسیده است و در ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر فوت کرده اند.

رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور همچنین اضافه کرد: اگر چه سامانه ماسک نیشابور را نارنجی اعلام کرده است ولی من به این موضوع را قبول ندارم و انتقاد کردم و استدلال آن‌ها این است که روند نزولی شده است اما زمستان گذشته با همین تعداد بیمار ما وضعیت قرمز داشتیم.

وی در ادامه تصریح کرد: از ابتدای همه گیری کرونا در نیشابور هزا و ۴۰۵ نفر فوتی ناشی از کرونا داشته ایم که ۸۲۴ نفر قطعی و ۵۸۱ نفر فوت مشکوک به کرونا بوده است؛ ۷۰ درصد فوتی‌های بالای ۶۰ سال کشور مربوط به ۱۳ درصدی است که واکسینه نشده اند.

رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در ادامه اظهار کرد: از امروز تیم‌های سیار واکسیناسیون در مناطق روستایی خانه به خانه مراجعه خواهند کرد و برنامه ریزی شده است در ۱۰ روز آینده، ۱۰ تا کاهش مرگ و میر را شاهد باشیم.

عظیمی نژاد در خاتمه تاکید کرد: ما در سه شهرستان نیشابور، فیروزه و زبرخان ۹ مرکز واکسیناسیون کرونا داریم که درحال واکسیناسیون شهروندان می‌باشند؛ آمار‌هایی که یکی از سازمان‌های بیمه اعلام کرده اند این است ۲۲ درصد رمدسیویر تزریق شده در استان خراسان رضوی مربوط به سه شهرستان تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی نیشابور می‌باشد مبلغ این کمک بیمه ۱۵۰ میلیارد ریال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه