English

امام جمعه جدید کلیبر معارفه شد

با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امام جمعه جدید کلیبر معرفی شد.

امام جمعه جدید کلیبر معارفه شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در مراسم تکریم ومعارفه امام جمعه سابق و جدید شهرستان کلیبر اظهار داشت: امام جمعه امام مردم است و باید با انصاف و حکیمانه مطالبه‌گری کند.

وی با بیان اینکه امام جمعه باید مطالبه‌گر باشد افزود: این مطالبه‌گری باید با رعایت اخلاق اسلامی، انصاف و رفتار حکیمانه بوده و درخواست مردم را به گوش مسؤولان برساند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: امام جمعه‌ هر شهرستان، پدر معنوی شهرستان است و تمامی جریانات سیاسی داخل نظام باید از حمایت او برخوردار شوند.

آل هاشم ادامه داد: امام جمعه‌ شهرستان باید بتواند در عین تقویت اصول و ارزش‌های انقلاب و برای تقویت شور انقلابی جوانان و تبیین راه و روش امام «ره» و منش مقام معظم رهبری و احاطه‌ی آن بر تمام جناح‌های داخل نظام نقش آفرینی کند.

امام جمعه تبریز در پایان به ویژگی های امام جمعه تراز انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: غنای محتوای خطبه ها و استفاده از نکات کاربردی در جهت فرهنگ سازی و یا اصلاح انحرافات را از ویژگی های یک امام جمعه تراز انقلاب بوده و فرماندهی قرارگاه فرهنگی شهرستان باید جریان ساز باشد و در این راستا جوانان انقلابی و بسیجی در به ثمر نشستن این جریان ها یاور امام جمعه شهرستان باشند.

به گزارش موج، در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام محمدرضا متقی‌فر تجلیل و حجت الاسلام سید سعید رشادی به عنوان امام جمعه جدید کلیبر معرفی شد.

گفتنی است حجت الاسلام رشادی متولد سال ۱۳۴۴ شهرستان مرند بوده و امامت جمعه شهرستان های هشترود و پارس آباد را نیز در کارنامه خود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه