English

جواد یگانه:

فرودگاه ایلام جابجایی زائران اربعین انجام نمی دهد/ ۶ فرودگاه در کشور برای جابجایی زائرین اربعین

مدیر فرودگاه شهدای ایلام با اشاره به اینکه بنا بر تصمیم و هماهنگی سازمان هواپیمایی کشور و ستاد اربعین 6 فرودگاه برای جابجایی هوایی مسافران اربعین حسینی به مقصد عراق در نظر گرفته شده است،گفت: طبق تصمیم سازمان هواپیمایی کشور و ستاد اربعین هیچگونه جابجایی به مقصد عراق از سوی فرودگاه ایلام انجام نمی شود.

فرودگاه ایلام جابجایی زائران اربعین انجام نمی دهد/ 6 فرودگاه در کشور برای جابجایی زائرین اربعین

محمد جواد یگانه مدیر فرودگاه شهدای ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام با اشاره به اینکه از آنجائیکه فرودگاه ایلام برای جابجایی زوار اربعین انتخاب نشده، انتظار می رود که هیچ زائری مراجعه نکند، افزود: بنا به تصمیم ستاد اربعین و سازمان هواپیمایی کشور، فرودگاه شهدای استان ایلام برای جابجایی زائران اربعین انتخاب نشده است.

وی با بیان اینکه زائران اربعین برای حضور در عراق باید به فرودگاه شهرهای اصفهان، مشهد، اهواز، بندرعباس، تبریز ، مهرآباد و امام خمینی تهران مراجعه کنند،اظهار داشت: زائران برای سفر به عتبات عالیات و حضور در راهپیمایی اربعین، به 6 فرودگاه اعلام شده مراجعه کنند.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام تصریح کرد: فرودگاه شهدای ایلام آمادگی دارد در صورت نیاز و صلاح دید ستاد مرکزی اربعین و سازمان فرودگاهی کشور مسافران را به مقصد عراق جابجا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه