English

کارگاه های تولیدی و صنعتی به رعایت دستورالعمل های زیست محیطی ملزم هستند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر، گفت: تمامی واحدهای تولیدی و صنعتی تحت هر شرایطی ملزم به رعایت دستورالعمل های ایمنی، بهداشتی و زیست محیطی هستند.

کارگاه های تولیدی و صنعتی به رعایت دستورالعمل های زیست محیطی ملزم هستند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد جواد زارع بیدکی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر در حاشیه بازدید از چند واحد نساجی و کشتارگاه بیان داشت: در راستای صیانت و حفظ حقوق عامه و همچنین بررسی میدانی گزارش اداره محیط زیست این حوزه قضایی مبنی بر آلودگی زیست محیطی توسط چند واحد تولیدی و صنعتی بازدید صورت گرفت و مشکلات مربوطه بررسی و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.

 

وی اظهار داشت: بنا به مهلت درخواستی از سوی مدیرعامل واحدها مقرر شد پس از گذشت مدت تعیین شده جهت رفع برخی از مشکلات زیست محیطی و بهداشتی این واحدها، مجددا بازدید نظارتی مشترک انجام شود.

این مقام قضایی نظارت و استمرارِ برخورد با متخلفین زیست محیطی را ضروری دانست و تصریح کرد: دادستانی ضمن تأکید بر رفع مشکلات زیست محیطی بدون هرگونه مماشاتی با متخلفین آلایندگی زیست محیطی بشدت برخورد قانونی و قضایی می کند.

زارع ابراز کرد: برای رفع مشکلات در حوزه زیست محیطی، وحدت، هماهنگی و تعامل دستگاه های ذیربط با دستگاه قضا مورد تأکید است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه