English

نماینده ‌مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس:

افراد سالم و ریشه دار مدیریت "تراکتور" را در دست بگیرند/باشگاه تراکتور نیازمند رسیدگی فوری مسئولان عالی ورزش و کشور است

نماینده ‌مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت:در این شرایط حساس باید افرادی سالم، ریشه دار و صالح مدیریت باشگاه بزرگ تراکتور را در دست بگیرند.

 افراد سالم و ریشه دار مدیریت "تراکتور" را در دست بگیرند/باشگاه تراکتور نیازمند رسیدگی فوری مسئولان عالی ورزش و کشور است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، علیرضا منادی با ابراز تاسف از وضعیت به وجود آمده در پرهوادارترین تیم فوتبال آسیا، اظهار داشت: برای حل این مشکلات و بحران مالی باید کمیته اضطراری جهت بررسی دقیق شرایط تشکیل شود که در این زمینه دولت، وازرت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، استانداری آذربایجان شرقی و فرمانداری شهرستان تبریز باید ورود جدی به مساله داشته باشند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وضعیت بحرانی و نابسامان باشگاه تراکتور نیازمند رسیدگی فوری مسئولان عالی ورزش و کشور است، افزود: این تیم مردمی و پرهوادار در آستانه رقابت های مهم لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا قرار دارد و باید در مرحله حذفی این مسابقات  به مصاف تیم قدرتمند النصر عربستان برود که برای حل مشکلات نماینده جمهوری اسلامی ایران باید تمامی مسوولان کشوری و استانی با جدیت و حساسیت تمام وارد عرصه شوند.

منادی تیم فوتبال تراکتور را جزئی از فرهنگ اجتماعی و هویت مردم آذربایجان دانست و ادامه داد: تنها گذاشتن این تیم در آستانه رقابت های آسیایی برازنده نظام و سازمان ورزش کشور نیست و باید مسوولان امر در سریع ترین زمان ممکن مشکلات مالی تیم را حل کنند.

وی گفت: در این شرایط حساس باید افرادی سالم، ریشه دار و صالح مدیریت باشگاه بزرگ تراکتور را در دست بگیرند که در این راستا می توان از ظرفیت های دولتی و واحدهای تولیدی و صنعتی داخل استان آذربایجان شرقی و کشور به بهترین شکل بهره برداری کرد.

منادی افزود: بر همین اساس صنایعی چون مس، پتروشیمی ها و صنایع وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به راحتی و با دستور مقامات عالی اجرایی می توانند کمک حال تیم ریشه دار تراکتور باشند.

گفتنی است با اعلام تعلیق فعالیت های ورزشی و اداری باشگاه تراکتور تبریز، تمرینات این تیم تعطیل شده است و مالک آن علیرغم برگزاری جلسه ای در استانداری آذربایجان شرقی همچنان بر خواسته خود اصرار داشته و تمایلی به تیم داری ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه